درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7291صفحه نخست » پنجشنبه، 30 آبان 1392 - 11:40
بررسی اثرات آمیختۀ بازاریابی بر نام تجاری
  

بررسی اثرات آمیختۀ بازاریابی بر نام تجاری

 

نویسنده :

سحر یکتن

کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
saharyektan@gmail.com

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  باتوجه به افزایش تعدد کالاهای رقابتی ارائه شده از هر طبقه محصول در بازار و فراهم شدن فرصت انتخاب نامحدود برای مشتری، تقریباً در تمامی صنایع، برند و مدیریت برند برای بنگاهها اهمیت فزاینده­ای یافته است. ارزش نام و نشان تجاری یک شاخص کلیدی تعیین وضعیت سلامت نام و نشان تجاری شناخته شده است و بازبینی مداوم آن امری مهم در مدیریت مؤثر نام و نشان تجاری است.برند بنگاه­های بزرگ تجاری به دلیل ارتباطی که با مشتریان برقرار می­کند در برابر حملات رقبا و تحولات بازار دوام آورده و مقاومت می­کنند. لذا هدف این پژوهش معرفی مدل  تاثیر  امیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان می­باشد. مدل ارائه شده در این مقاله از بررسی ادبیات موجود در این زمینه و به ویژه  پژوهش هایی  که توسط بویل و همکاران (2013) هونگ وساریگولا (2012) طراحی شد.پژوهشگران در پژوهش های آتی خود می توانند  از این مدل استفاده کنند.

 

واژگان کلیدی: امیخته بازاریابی، ارزش ویژه برند، وفاداری به برند،آگاهی از برند،ارزش ویژه برند،تجربه استفاده از برند

 

 

مقدمه
آمیخته ی بازاریابی امروزه به عنوان یک پارادایم در ادبیات مدیریت و بازاریابی تبدیل شده است. آمیخته ی بازاریابی به طور کلی شامل خود محصول، قیمت آن، مکان توزیع و فعالیت های ترویجی کالا است. این عناصر هر کدام به نوعی بر رفتار مصرف کننده در مورد انتخاب هر محصول تأثیر می گذارند. همچنین این امکان وجود دارد که این عناصر در درکی که مصرف کنندگان از نام های تجاری (برند ها) دارند نیز تأثیر گذار باشد. در این مقاله نگارنده سعی دارد تا با بررسی فرضیه هایی مبنی بر تأثیر عناصر آمیخته ی بازاریابی بر وفاداری به برند، نوع رابطه و اندازه ی تأثیرات هر یک از این عناصر را بررسی نماید. بر اساس این فرضیه ها پرسش هایی مطرح شده که افراد صاحب نظر در زمینه ی بازاریابی و برند با پاسخ به آن می توانند در تأیید و یا رد این فرضیات مؤثر باشند.

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد