درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7279صفحه نخست » چهارشنبه، 29 آبان 1392 - 11:42
رئیس مؤسسه فتوح اندیشه:
آزادی فیس بوک مهندسی فرهنگی می‌خواهد
رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه گفت: جنگ آینده ما فیس بوک است و سربازان ما که بچه های انقلاب هستند بدون تجربه نمی توانند در جنگ آینده موفق باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت الاسلام و المسلمین احمد رهدار در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های سیستان و بلوچستان در استانداری این استان با بیان مطلب بالا اظهار داشت: شخصاً معتقد هستم که شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر با همه پیام های منفی که دارد باید با رعایت جوانب اخلاقی و امنیتی آزاد شود، به دولت مردان نیز حق می دهم که آزاد کردن فیس بوک را با مهندسی فرهنگی انجام بدهند.

وی با بیان اینکه جنگ آینده جنگ رسانه و شبکه های اجتماعی است افزود: برای ما واجب است که نسبت به جنگ آینده خود را آماده کنیم.

رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه با بیان اینکه باید پیشاپیش خودمان را مسلح کنیم که در این عرصه هم یاد گیریم تا چگونه در جهان از ارزش های اسلامی، انسانی و انقلاب دفاع کنیم.

او در ادامه با عنوان مولفه های قدرت ابراز داشت: پیش بینی تئوری های مختلف قدرت از جمله تسلط بر آسمان ها و دریاها و گردنه های استراتژیک و همچنین تئوری افزایش جمعیت موضوعاتی است که قدرت آینده متصور می شدند، ولی امروزه تئوری قدرت مسئله ارتباطات است.

وی خاطرنشان کرد: افکار و ذائقه های عمومی از طریق رسانه ها قابل تغییر هستند، امروزه روش هایی هستند که با تکنیک های رسانه ای تاثیر گذاری اجتماعی را بالا می برند.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد