درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7247صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 آبان 1392 - 16:11
نماینده رسمی کنفرانس روابط عمومی ایران در استان کرمانشاه معرفی شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی حکمی توسط مهدی باقریان دبیرکل دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، رضا افخمی کارشناس روابط عمومی مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی به عنوان نماینده رسمی این کنفرانس در استان کرمانشاه معرفی گردید.


بنا بر همین گزارش افخمی افزود: دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور پیشکسوتان، اساتید دانشگاهی، دانشجویان و علاقه مندان در تاریخ های 23 الی 24 دی ماه سال 1392در تهران برگزار می گردد.


کارشناس روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنفرانس ( روابط عمومی یکپارچه ) افزایش قابلیت‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای و تخصصی واحدهای روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی و خصوصی است .


وی افزود: روابط عمومی یکپارچه یکی از مفاهیمی است که در مدیریت استراتژیک روابط عمومی و نیز برنامه ریزی های ارتباطی به کار می رود و منظور از آن، یکپارچه سازی تمامی فعالیت های سازمان در رابطه با مخاطبان و ذینفعان است تا اطمینان حاصل گردد که این فعالیت ها در راستای اهداف از پیش تعیین شده است.


وی به عنوان نماینده این موسسه در استان گفت: موسسه کارگزار روابط عمومی به عنوان یک نهاد غیردولتی فعال در حوزه روابط عمومی، در نظر دارد به منظور برقراری ارتباط بین سیاستگذاران، مدیران اجرایی، بهره برداران، محققان، مدیران و کارگزاران روابط عمومی و علاقمندان این حوزه و نیز تبیین اهمیت «روابط عمومی یکپارچه» در تعالی روابط عمومی کشور، دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران را با همکاری دستگاه های دولتی، سازمان های صنفی، دانشگاه ها، سازمان های بین المللی و نهادهای ذیربط برگزار نماید.


افخمی در ادامه اظهار داشت: از کلیه فرهیختگان، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و سایر علاقمندان دعوت می شود تا با ارایه نتایج مطالعات و تحقیقات ارزشمند خود در این کنفرانس شرکت نمایند. همچنین از مدیران و کارگزاران روابط عمومی استان کرمانشاه دعوت می گردد با حضور خود در این کنفرانس بر غنا و شکوه آن بیفزایند.


وی در خاتمه از اقدام مشاورمدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی را مبتی بر شرکت کلیه مدیران و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور قدردانی نموده و این تعامل مثبت و سازنده را عنوان نقطه عطف همکاری های مشترک این سازمان و دبیرخانه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ارزیابی نمود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد