درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7206صفحه نخست » دوشنبه، 27 آبان 1392 - 20:33
افزایش تمایل سازمان‌های خاورمیانه به استفاده از ابزارهای ویدیویی ارتباطی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بررسی جدید شرکت Cisco Systems نشان داد که بیشتر کسب‌وکارهای فعال در منطقه خاورمیانه ابزارهای ویدیویی را به عنوان یک سیستم کاربردی ارتباطی مورد استفاده قرار می‌دهند.


به نقل از وب‌سایت ameinfo، روزنامه Jordan Times با انتشار گزارشی در این خصوص توضیح داد که مطالعه جدید نشان داده است، بخش قابل ملاحظه‌ای از نسل آتی مدیران ارشد در سازمان‌های خاورمیانه بر این مسئله تاکید دارند که برای ارتباط نزدیک‌تر با گروه‌های کاری، همکاران و شرکت‌های تامین کننده در سراسر جهان از ابزارهای ویدیویی استفاده کنند. این مدیران همچنین بر ارتقا خدمات و محصولات خود تاکید داشته‌اند و بر این باورند که این بخش نیز باید در کنار ابزارهای ارتباطی ویدیویی ارتقا یابند.


بررسی شرکت سیسکو نشان داد که از هر ۱۰ مدیر جوان در منطقه خاورمیانه چهار نفر بر سازگاری با ابزارهای ارتباطی ویدیویی تاکید داشته‌اند. به عبارت دقیق‌تر، ۴۴ درصد این مدیران اعلام کرده‌اند که تمایل به استفاده از ابزارهای ارتباطی ویدیویی دارند و این ابزار‌ها باعث افزایش اثرگذاری آن‌ها می‌شود و امکان دسترسی هرچه بیشتر به منابع سازمانی را فراهم می‌کند.


 «ویل عبدالله» (Wael Abdulal) مدیر همکاری‌های سیسکو در این خصوص توضیح داد: «این روز‌ها تعداد بیشتری از سازمان‌ها در اردن و دیگر کشورهای خاورمیانه از ابزارهای ویدیویی به عنوان وسیله‌ای برای برقراری ارتباطات سازمانی بهره می‌برند».


او در ادامه گفت: «در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود که تعداد سازمان‌هایی که از این قبیل ابزار‌ها برای ارتباطات سازمانی استفاده می‌کنند بیشتر شود».

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد