درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7201صفحه نخست » دوشنبه، 27 آبان 1392 - 13:01
چند شاخص مهم برای موفقیت در تبلیغ دین
داشتن آگاهی و بصیرت دینی شرط نخست در تبلیغ دین است چرا که اگر این شرط وجود نداشته باشد نه تنها هدف از تبلیغ دین که همانا هدایت است محقق نمی شود بلکه بر خلاف آن موجبات ضلالت و گمراهی مردم را فراهم می آورد.
  


 
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اینکه یکی از وظایف روحانیت  تبلیغ دین است،اظهارداشت: امروزمهمترین وظیفه روحانیت تبلیغ دین است که برای نیل به این هدف باید به ابزارهای خاصی مخصوصا ابزارهای نوین روز مجهز شد.
حجت الاسلام علی آذرشب مساله نخست در امر تبلیغ را داشتن دانش و آگاهی در دین عنوان کرد، و افزود: در قرآن کریم آمده است که داشتن آگاهی و بصیرت دینی شرط نخست در تبلیغ دین است چرا که اگر این شرط وجود نداشته باشد نه تنها هدف از تبلیغ دین که همانا هدایت است محقق نمی شود بلکه بر خلاف آن موجبات ضلالت و گمراهی مردم را فراهم می آورد.
وی شرط دوم را حُسن خلق و معاشرت نیکو با مردم دانست، و بیان داشت: قرآن کریم یکی از ویژگی های مهمی که سبب موفقیت پیامبر در تبلیغ دین شده را نرمجویی و مهربانی نسبت به مردم معرفی می کند. «بالمومنین رئوف رحیم(توبه/128)
حجت الاسلام آذرشب، از سعه صدر در برابر مشکلات و ناملایمات تبلیغ به عنوان شرط سوم یاد کرد، و گفت: حضرت موسی(ع) وقتی مامور به تبلیغ دین شد و به سوی فرعون فرستاده شد اینگونه دعا کرد« رب اشرح لی صدری» پروردگارا سینه ام را وسعت بخش(طه/128)
این استاد حوزه علمیه بوشهر، اخلاص در عمل را نیز از دیگر شاخصه های تبلیغ عنوان کرد، و تصریح داشت: یک مبلغ زمانی تبلیغش اثرگذار است که به غیر از خدا از هیچ کس چشم داشتی نداشته باشد و توجه و اتکاء او به خدای متعال باشد.
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر، عامل بودن خود مبلغ به گفته های خود را از دیگر شروط تبلیغ دانست، و گفت:  در قرآن کریم آمده است کسانی که دیگران را دعوت به خوبی ها می کنند اما خود، آنها را انجام نمی دهند مورد نکوهش و سرزنش قرار داده و می فرماید: «لم تقولون ما لا تفعلون(صف/ 2) لرا باید در این زمینه طلاب اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه، بهترین تبلیغ، تبلیغ  قولی و گفتاری نبوده  بلکه تبلیغ عملی است، شجاعت در بیان، ایجاد ارتباط مهربانانه با مردم، نظم و آراستگی ظاهری، توجه به زمان و مکان مخاطب و مفید و مختصر بودن محتوای تبلیغی را از دیگر اموری دانست که لازم است در تبلیغ باید رعایت شود.

 

منبع: آریا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد