درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 18:57   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7195صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 آبان 1392 - 11:07
داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع بزرگترین سرمایه یک سازمان است
نخستین دوره آموزش روابط عمومی سایبری در مازندران برگزار شد
نخستین دوره آموزشی روابط عمومی سایبری با حضور مدیران و کارکنان روابط عمومی فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، دانشگاه ها و بانک های استان صبح امروز در محل معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد.
  

نخستین دوره آموزش روابط عمومی سایبری در مازندران برگزار شد


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روح الله معافی ، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در افتتاحیه این دوره آموزشی گفت: داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع بزرگترین سرمایه یک سازمان است.
وی با بیان اینکه بی تردید حیات یک سازمان به داشتن ارتباط دوسویه درون و برون سازمانی بستگی دارد، بیان داشت: روابط عمومی به عنوان بدنه اصلی و دستگاه ارتباطی سازمان، نقش بسزایی در تبادل ارتباطات دارد.
معافی اذعان نمود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی درهمه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها،ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
وی ادامه داد: بر همین اساس و به جهت اهمیت موضوع افزایش سطح آگاهی روابط عمومی ها و آشنایی آنها با روش های نوین ارتباطی، دوره آموزشی روابط عمومی سایبری توسط اداره کل روابط عمومی استانداری برگزار گردید.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران منظور از روابط عمومی سایبری را فرآیندی دانست که درآن روابط عمومی دارای ویژگی تعاملی و مشارکت پذیری بسیار برجسته و بارز می باشد و تصریح کرد: در روابط عمومی سایبری مخاطب در جایگاه اول اهمیت قرار دارد و به جای توده های انبوه به تک تک افراد توجه کامل می شود.
وی اضافه کرد: کارکنان روابط عمومی سایبری نه فقط در ساعات اداری، بلکه در تمام مدت شبانه روز و در تمام ایام هفته بدون تعطیلی و در همه زمان ها و مکان ها به انجام فعالیت می پردازند.
معافی افزود: داشتن تخصص های ویژه، تسلط به نرم افزارها و مهارت های دیجیتال از جمله ضرورت های نیروهای روابط عمومی سایبر است.

 

منبع: استانداری مازندران

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد