درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7195صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 آبان 1392 - 10:31
داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع بزرگترین سرمایه یک سازمان است
نخستین دوره آموزش روابط عمومی سایبری در مازندران برگزار شد
نخستین دوره آموزشی روابط عمومی سایبری با حضور مدیران و کارکنان روابط عمومی فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، دانشگاه ها و بانک های استان صبح امروز در محل معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد.
  

نخستین دوره آموزش روابط عمومی سایبری در مازندران برگزار شد


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روح الله معافی ، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در افتتاحیه این دوره آموزشی گفت: داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع بزرگترین سرمایه یک سازمان است.
وی با بیان اینکه بی تردید حیات یک سازمان به داشتن ارتباط دوسویه درون و برون سازمانی بستگی دارد، بیان داشت: روابط عمومی به عنوان بدنه اصلی و دستگاه ارتباطی سازمان، نقش بسزایی در تبادل ارتباطات دارد.
معافی اذعان نمود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی درهمه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها،ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
وی ادامه داد: بر همین اساس و به جهت اهمیت موضوع افزایش سطح آگاهی روابط عمومی ها و آشنایی آنها با روش های نوین ارتباطی، دوره آموزشی روابط عمومی سایبری توسط اداره کل روابط عمومی استانداری برگزار گردید.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران منظور از روابط عمومی سایبری را فرآیندی دانست که درآن روابط عمومی دارای ویژگی تعاملی و مشارکت پذیری بسیار برجسته و بارز می باشد و تصریح کرد: در روابط عمومی سایبری مخاطب در جایگاه اول اهمیت قرار دارد و به جای توده های انبوه به تک تک افراد توجه کامل می شود.
وی اضافه کرد: کارکنان روابط عمومی سایبری نه فقط در ساعات اداری، بلکه در تمام مدت شبانه روز و در تمام ایام هفته بدون تعطیلی و در همه زمان ها و مکان ها به انجام فعالیت می پردازند.
معافی افزود: داشتن تخصص های ویژه، تسلط به نرم افزارها و مهارت های دیجیتال از جمله ضرورت های نیروهای روابط عمومی سایبر است.

 

منبع: استانداری مازندران

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد