درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7155صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 آبان 1392 - 08:38
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش :
اعتماد سازی و ارتقای جایگاه آموزش وپرورش در افکار عمومی از اولویت های معاونت رسانه است
معاون جدید رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، اعتماد سازی و ارتقای جایگاه آموزش وپرورش در افکار عمومی را از اولویت های این معاونت خواند .
  

 اعتماد سازی و ارتقای جایگاه آموزش وپرورش در افکار عمومی از اولویت های معاونت رسانه است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرتضی نظری با اشاره به در نظر داشتن مدل مطلوبی از همکاری با رسانه ها که در آن تنها از نظر مکان و استقرار میان فعالان رسانه و روابط عمومی فاصله وجود خواهد داشت ، گفت :در این مدل ، ما به عنوان روابط عمومی و رسانه ها ، هر دو از نظر فضای ذهنی در یک سپهر مفهومی و منظومه معنایی سیر می کنند. الگویی که حتی در صورت توافق شاید به اشتراک مکانی نیز بینجامد .
نظری با اشاره به این مطلب که معتقدیم آموزش وپرورش می تواند به گفتمان غالب همه دغدغه مندان ایران آینده تبدیل شود ، افزود: هدف ما در اختیار داشتن خبرنگار هوادار است ، اما نه هوادار وزیر و مدیران ارشد وزارتی . بلکه هوادار گفتمان آموزش وپرورش پیشرفت گرا و تحول خواه .
وی ، مردم گرایی، مخاطب محوری ، پاسخگویی ، تزریق امید به مخاطبان میلیونی ، تصمیم گیری بر مدار تدبیر و تربیت آینده گرایانه فرزندان ایران را از جمله اصول حاکم بر آموزش وپرورش که همزمان ، بهبود کیفی اوضاع را نیز در نظر دارد ، خواند و اظهار کرد : همراهی هر گروه به همراهی رسانه ها بستگی دارد ، البته این اشتراک معنایی هرگز به معنی فروکاستن درخواست از نگاه نقادانه خبرنگاران نیست ، بلکه می خواهیم حضور منتقدانه، آزاد و مستقل رسانه ها در راستای این گفتمان و تقویت آموزش وپرورش در جامعه ایران مورد ارزیابی قرار گیرد .
وی ادامه داد : پرهیز از اقتدارگرایی در رفتار رسانه ای و مفاهمه به جای اعمال قدرت و دخالت ، اولویت رفتار ما بارسانه است و در تلاشیم شکل جدیدی از همکاری بین روابط عمومی و رسانه ها به وجود آوریم که پایانی بر تمام فاصله های مجازی و مفهومی گذشته باشد ، لذا برای ما یارانی وفادار تر از خبرنگاران در این امر خطیر وجود ندارند .
نظری با اشاره به این مطلب که افکار سنجی و مخاطب پژوهی از این پس از برنامه های انکار ناپذیر روابط عمومی خواهد بود، افزود : همکاری و مفاهمه با رسانه ها در ارائه تصویری وزین وشانی شایسته از آموزش و پرورش در افکار عمومی بسیار حائز اهمیت است واخلاق مداری ، اعتدال و انصاف در تمام برنامه ها باید محور کار روابط عمومی باشد .
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به توصیه های موکد رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش مبنی بر جایگزینی امنیت فرهنگی به جای فرهنگ امنیتی ، تصریح کرد : اگر روابط عمومی با کتمان نقاط ضعف ، بدنبال این باشد که همه چیز را عالی و بدون ضعف نشان دهد ، این کار جز خیانت نام دیگری ندارد ، البته نقاط ضعف را باید به جای رسانه ای کردن رفع نمود که پیش نیاز این امر نیز اطلاع یابی دقیق و اطلاع رسانی درست و به موقع به واحد های مسئول است .
نظری ،در پایان افزود : من فکر می کنم این جمله طلایی علی اصغر فانی ، در تاریخ آموزش وپرورش بی نظیر باشد که گفته اند ما از انتقاد استقبال می کنیم چون یا قانع می کنیم یا قانع می شویم . رویکرد روابط عمومی در مواجهه با انتقادها نیز مبتنی بر همین منطق خواهد بود وان شاءا... فضای آزاد و امن برای نقد ، نظر و تفکر انتقادی در مهم ترین وزارتخانه دولت برقرار خواهد شد.

  

منبع: پانا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد