درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7083صفحه نخست » سه شنبه، 21 آبان 1392 - 21:29
اولویت اصلی سرمایه‌گذاری سازمان‌ها کدامند؟
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ابزارهای مدیریت تجربیات مشتری (CEM) این روز‌ها محبوبیت فراوان کسب کرده‌اند و مرکز تحقیقاتی Ovum اعلام کرد که این قبیل ابزار‌ها و نرم‌افزار‌ها برای سال ۲۰۱۴ میلادی مهم‌ترین اولویت سرمایه‌گذاری شرکت‌های مخابراتی در حوزه IT محسوب می‌شوند.
به گزارش وب سایت cellular-news، این شرکت تحلیلی و تحقیقاتی پیش‌بینی کرده است که میزان سرمایه‌گذاری شرکت‌های مخابراتی در حوزه فناوری اطلاعات تا سال ۲۰۱۷ میلادی به بیش از ۷. ۶۰ میلیارد دلار می‌رسد و بیشتر میزان سرمایه‌گذاری‌ها در بخش زیرساخت‌ها از جمله پلتفورم‌های ابری، سرورهای مجازی‌سازی و سیستم‌های BSS/OSS به منظور پشتیبانی هرچه بیشتر از شبکه‌های مخابراتی LTE صورت می‌گیرد. همچنین گفته شده است که بخش قابل ملاحظه‌ای از این سرمایه‌گذاری به کانال‌های آنلاین برای پشتیبانی هرچه بیشتر از زندگی روزمره دیجیتالی کاربران اختصاص می‌یابد.
مرکز ICT Enterprise Insights وابسته به شرکت تحقیقاتی Ovum در یک مطالعه وسیع روی مدیران IT سازمان‌های بزرگ دریافت سرمایه‌گذاری‌ها طی یک فرآیند طولانی‌مدت مبتنی بر سیستم‌های مشتری‌مدار و همچنین ارتقا میزان رضایتمندی کاربران از صنعت مخابرات در حال انجام شدن است.
شرکت‌کنندگان در این بررسی اعلام کردند که ادغام‌های چندکاناله و همچنین سرویس‌های شخصی مهم‌ترین اولویت طی ۱۸ ماه گذشته خواهند بود که مورد توجه قرار می‌گیرند. گفته می‌شود که ۶۷ و ۶۱ درصد مدیران فناوری سازمان‌ها قصد دارند که به ترتیب سرمایه‌گذاری‌های خود در دو بخش یاد شده را افزایش دهند.
علاوه بر این، ابزارهای هوشمند تجاری و همچنین سیستم‌های پیشرفته تحلیلی شامل ابزارهای تحلیلی اطلاعات بزرگ (Big Data) مهم‌ترین عامل در فرآیندهای عملیاتی محسوب می‌شود. بیش از ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان در این تحقیق اعلام کردند که روی این مسئله تمرکز خواهند داشت.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد