درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7062صفحه نخست » سه شنبه، 21 آبان 1392 - 10:13
توییتر ۳۰ میلیارد دلاری شد
توئیتر با افزایش ۷۳ درصدی در ارزش سهامش تنها یک روز پس از عرضه در بورس، به ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار دست یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ارزش سهام توییتر در اولین روز توزیع در بورس نیویورک ارزش قابل توجهی یافت.

این شرکت پیش از ورود به تالار بورس (روز گذشته)، گمان می‌کرد ارزش هر سهمش پیرامون ۲۶ دلار باشد که در این صورت ارزش کل این شرکت ۱۴ میلیارد دلار می‌شد اما پیش از بازگشایی بورس، حرف و حدیث‌هایی بر سر ارزش ۴۵ دلاری بود.

در نهایت هم این صحبت‌ها قالب شد و بازار، هر سهم این شرکت را به ارزش ۴۵ دلار خریداری کرد.

همین افزایش ۷۳ درصدی کافی بود تا ارزش این شرکت مجموعا به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

این شرکت، بزرگترین شرکت تکنولوژی محور از منظر ارزش سهام بعد از فیس‌بوک است.

البته با توجه به اینکه ارزش واقعی سهام در روزها اولیه عرضه در بورس با توجه به فرار بود قیمت، قابل تشخیص نیست، انتظار می‌رود بعد از گذشت چند روز آینده ارزش واقعی سهام این شرکت مشخص شود.

در حال حاضر ایوان ویلیامز –یکی از بنیانگذاران این شرکت-، با در اختیار داشتن ۱۰ درصد از سهام این شرکت، بزرگترین سهامدار به حساب می‌آید.

جک درسی هم بعد از ویلیامز با در اختیار داشتن ۴ درصد از سهم این شرکت به عنوان یکی دیگر از بزرگترین سهامداران به شمار می‌رود.این شرکت در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد.

 

 

منبع:تسنیم

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد