درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 706صفحه نخست » خبر یکشنبه، 30 اردیبهشت 1391 - 19:10
کار در روابط عمومی ها باید با هدف مشخص انجام شود
رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه پوردو آمریکا، با بیان این که کار در روابط عمومی ها باید با هدف مشخص انجام شود، گفت: بدون هدف در این حرفه به بیراهه می رویم و وقت خود و دیگران را هدر می دهیم.
  

 رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه پوردو آمریکا، با بیان این که کار در روابط عمومی ها باید با هدف مشخص انجام شود، گفت: بدون هدف در این حرفه به بیراهه می رویم و وقت خود و دیگران را هدر می دهیم.

پروفسور 'یحیی کمالی پور'، روز شنبه در دومین همایش روابط عمومی دستگاه های قضایی در کرمان، ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات، افزود: از این که روابط عمومی توانسته جای خود را در فضاهای مختلف باز کند، خوشحال هستم.
وی رابطه یک سویه را در روابط عمومی بی فایده دانست و اظهار داشت: رابطه های سازنده، دوسویه یا چند طرفه هستند.
وی روابط عمومی را کاری خطیر برشمرد و گفت: بین روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی تفاوت است، اگرچه این سه امر با هم مرتبط هستند.
رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه پوردو آمریکا، گفت: تبلیغات بر روی تبلیغ کالا، بازاریابی بر روی فروش کالا و روابط عمومی بر روی وجهه یک نهاد یا کالا تمرکز دارد.
وی روابط عمومی را فرهنگ سازی، ذهنیت سازی، ارتباط صادقانه، ایجاد ارتباطات تعاملی و دوسویه، شفاف سازی و صادقانه کار کردن معرفی و اظهار کرد: برای انجام صحیح این وظایف روابط عمومی ها باید از خود شروع کنند.
کمالی پور، افزود: اگر هدف این است که در روابط عمومی یک رابطه صادقانه دوسویه تعاملی و شفاف با مخاطب داشته باشیم باید در وهله اول با خودمان صادق بوده، به خودمان اطمینان داشته باشیم و مهارت های لازم را کسب کنیم.
وی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید راه هایی را که موجب ایجاد یک تعامل سازنده و مفید با مخاطبان می شود، پیدا کنند.
رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه پوردو آمریکا، ادامه داد: این امر کاری ساده نیست و برای جلو رفتن در این راه ها باید چالش های فرهنگی محیط را بشناسیم.
وی گفت: بدون داشتن شناخت صحیح از محیط نمی توان آنطور که باید در جامعه موثر بود.
وی تاکید کرد: فردی که می خواهد در عرصه روابط عمومی مفید و موثر عمل کند باید ساختار رسانه را بشناسد و به علم روابط عمومی احاطه داشته باشد.
کمالی پور، با تاکید بر این که روابط عمومی ها باید با رسانه ها ارتباط مداوم و مستمر داشته باشند، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید فضا، فرهنگ، جامعه، علوم سیاسی و مذهبی را بشناسند.
رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه پوردو آمریکا، تاکید کرد: روابط عمومی ها باید مانع های ارتباطی و فرهنگی را از میان بردارند و به طور شفاف عمل کنند.
وی با اشاره به این که روابط عمومی حرفه ای نیست که بتوان در مدت زمان کوتاهی به امور آن وارد شد، گفت: وظیفه روابط عمومی ها ارتقای وجهه یک نهاد است زیرا روابط عمومی ها روی ذهنیت مردم تاثیر می گذارند.
کمالی پور، با بیان این که نخست باید حس خوبی در خودمان به وجود آوریم، تا بتوانیم این حس را به مردم منتقل کنیم، گفت: روابط عمومی در وهله نخست یک ارتباط خوب و سازنده با خود است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد