درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:56   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7057صفحه نخست » سه شنبه، 21 آبان 1392 - 09:44
تغییرات در سیاست گوگل برای نمایش کلید واژه ها
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سئو علمی است که در آن رقابت بر سر قرار گرفتن بر اساس کلید واژه های مختلف در رتبه های بالایی موتورهای جستجو بسیار داغ است. متخصصین سئو از ابزارهای گوگل برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند اما چند وقتی است که محدودیت هایی از سمت گوگل برای استفاده از این ابزارها اعمال شده است که در این مطلب به آن ها پرداخته می شود.

اگر متخصص سئو باشید می دانید که قبلا می توانستید از ابزار کلید واژه های گوگل استفاده کنید. این ابزار بسیار جالب بود و با وارد کردن کلید واژه هایی که مد نظرمان بود می توانستیم تعداد جستجوی این کلید واژه ها را ببینیم. اما هم اکنون این خدمت ، تنها برای کسانی که دارای اکانت گوگل ادوردز هستند امکان پذیر است.

بعد از مدتی از ایجاد این محدودیت ، گوگل محدودیت دیگری بر روی خدمات خود گذاشت و کسانی که در اکانت گوگل خود وارد شده بودند و به جستجویی می پرداختند دارندگان وب سایت ها نمی توانستند در خدمت گوگل انلیتیکس ، کلید واژه هایی که آن ها جستجو کرده بودند را ببینند و عموما به جای کلید واژه مورد نظر کلمه (not provided)  را می دیدند.

اما در آخرین تغییری که منتشر شده است اعلام شده که به زودی دیگر در گوگل انلیتیکس چه کاربران در اکانت خود وارد شده باشند و به جستجو بپردازند و چه به اکانت گوگل خود وارد نشده باشند و جستجویی بکنند دیگر کلید واژه های جستجو شده توسط آن ها در گوگل انلیتیکس به نمایش در نخواهند آمد. در این تغییر همچنین اعلام شده که تنها کلید واژه هایی در گوگل انلیتیکس به نمایش در خواهند آمد که بر روی تبلیغات گوگل کلیک شده باشند و در صورت کلیک بر روی نتایج رایگان یا طبیعی ، کلید واژه های جستجو شده نمایش داده نخواهند شد.

بازاریابان اینترنتی باید چه کار کنند؟

عملا با اعمال این تغییرات بازاریابان دیگر نمی توانند به کلید واژه های جستجو شده دسترسی پیدا کنند اما تنها کاری که می توانند انجام دهند این است که برنامه بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی خود را بهتر از گذشته ادامه دهند. در گذشته بعضا متن ها بر اساس کلید واژه های پر جستجو نوشته می شدند به عنوان مثال اول چند کلید واژه پر جستجو انتخاب می شد و سپس متن طوری نوشته می شد تا از این کلید واژه ها در آن استفاده شود اما در صورتی که تعداد جستجوی کلید واژه ها مخفی باشد دیگر نمی توان از این تکنیک ها در نوشتن متن های اینترنتی استفاده کرد و متن ها برای کاربران اینترنتی نوشته خواهند شد نه برای موتورهای جستجو و این یک تغییر بسیار مفید است.

  

منبع: http://blog.7010.ir

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد