![تبلیغات پارتیزانی تا کجا پیش می رود؟](http://www.shara.ir/media/image/PR/shara-aikea-3d-2_949459.jpg)
IKEA برندی که به خلاقیت، شهره است، از بیل برد های جدید سه بعدی با بازیگری مدل های واقعی در ایستگاه قطار Saint Lazare پاریس پرده برداری کرده است.
مردم و مسافران با سازه ای روبه رو هستند که چندین متر بالاتر از آنها قرار دارد و شامل دو اتاقک یا صحنه ی پشت به پشت هم است. هر کدام از صحنه ها بازیگر خود را دارد و تعاملی نه با هم دارند و نه با مردم.
برند سوئدی IKEA ، بیل بردهای خود را به صحنه یک حمام واقعی تبدیل کرده است که مدل های واقعی در صحنه ی این بیل برد، کارهای روتین و روزانه ای مانند: آراستن مو، مسواک زدن، آرایش کردن و غیره به نمایش می گذارند. یکی از اهداف طراحی این کمپین برجسته کردن و به رخ کشیدن هنر مبله کردن برند IKEA است.
این بیل بردها نمادی از فضای کوچک زندگی امروزی در شهرهای اروپایی از جمله پاریس هستند.
![تبلیغات پارتیزانی تا کجا پیش می رود؟](http://www.shara.ir/media/image/PR/shara-IKEA-1_517178.jpg)
این دو بیل برد نگاه و توجه بیشماری را از آن خود کرده اند، چرا که در فضایی کوچک، مدل های واقعی عملکرد یک حمام را به صورت یک پرفورمنس نمایشی به اجرا گذاشته اند.
|