درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7032صفحه نخست » دوشنبه، 20 آبان 1392 - 20:57
بازاریابی اینترنتی را باید از کجا شروع کنیم؟
  

بازاریابی اینترنتی را باید از کجا شروع کنیم؟

۲۰ آبان ۱۳۹۲

شاید شما هم تا بحال با واژه بازاریابی اینترنتی آشنا شده اید و یا در اینترنت و رسانه ها در مورد کنفرانس های بازاریابی اینترنتی مطالبی را شنیده باشید اما اگر بخواهیم از بازاریابی اینترنتی در کسب و کار خود استفاده کنیم باید چه کار کنیم؟ باید از کجا شروع کنیم و این قبیل سوالات که در این مطلب بیشتر با بازاریابی اینترنتی و جواب این گونه سوالات آشنا می شوید.

بازاریابی اینترنتی از سه بخش اصلی سئو ،بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی تشکیل شده است که هر کدام از این موارد برای شما توضیح داده می شود.

ارتباط سئو ، بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی

سئو

حتما تا بحال واژه سئو را شنیده اید. سئو یا همان SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است. تعریف سئو تغییر عوامل داخلی و خارجی مربوط به یک وب سایت است به گونه ای که باعث ارتقا رتبه آن در موتورهای جستجو شود. انجام سئو امروزه به کل با گذشته متفاوت است. در گذشته انجام سئو این گونه بود. برای تهیه متن شما ابتدا باید کلید واژه های پر جستجو را انتخاب می کردید و متن را بر اساس آن کلید واژه ها به گونه ای می نوشتید که کلمات تکرار شوند اما تعداد تکرارهای این کلمات زیاد نباشد و برای لینک ها هم حتما باید در متن لینکی که به وب سایت شما داده می شد کلید واژه وجود داشت اما امروزه به کل سئو تغییر کرده است. موتورهای جستجو با ارتقا الگوریتم های رتبه بندی خود مشکل ایجاد محتوای اینترنتی را بر طرف کرده اند و همان طور که می دانید باید محتوای اینترنتی برای کاربران نوشته شود نه برای موتورهای جستجو به عنوان مثال با تکرار کردن بعضی کلید واژه ها و نوشتن متن بر اساس آن ها در اصل متن نوشته شده دستکاری شده است و این متن از لحاظ موتورهای جستجو فاقد ارزش است.

عواملی که امروزه در سئو مهم هستند عبارتند از ایجاد محتوای با ارزش که کاربران آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، ایجاد محتوای مستمر و به روز رسانی وبلاگ و وب سایت به طور مداوم ، بارگذاری (لود) سریع وب سایت و به طور خلاصه هر عاملی که باعث رضایت کاربران می شود در سئو تاثیر دارد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی است که در آن محتوای ارزشمند و با هدف آموزش و اطلاع رسانی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نوع محتوا می تواند مطالب یک وبلاگ ، ویدئوهای آموزشی ، فایل های پی دی اف و یا انواع دیگر فایل های آموزشی باشد. در بازاریابی محتوا مخاطب بیشتری می یابید و آن ها را با خدمات خود آشنا می کنید. به عنوان مثال هدف از ایجاد وبلاگ ۷۰۱۰ عینا همین موضوع است. فرض کنید فردی در گوگل عبارت “انواع روش های تبلیغاتی” را جستجو می کند و به وبلاگ ۷۰۱۰ وارد می شود. بنرهایی در وبلاگ قرار داده شده که کاربران را به استفاده از خدمات سایت ۷۰۱۰ که سایت تبلیغاتی است تشویق می کند و یا حتی در صورتی که کاربری صفحه ای از وبلاگ را ببیند ممکن است علاقه مند شود که از سایت اصلی نیز بازدید کند و در این صورت هدف که آشنا کردن کاربران با وب سایت ۷۰۱۰ است محقق می شود.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی علاوه بر کاربردهای تفریحی که دارند در تجارت و بازاریابی نیز استفاده می شوند. مطالبی و محتوا هایی که ایجاد می کنید باید در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند چون هر چه تعداد این اشتراک گذاری ها بیشتر شود و کاربران مشارکت بیشتری در مورد آن ها داشته باشند علاوه بر جذب مخاطب بیشتر ، موتورهای جستجو نیز آن مطالب را با ارزش در نظر می گیرند و بنابراین در موتورهای جستجو هم ارتقا رتبه بهتری دارند.

البته در صورتی که از این روش بازاریابی می خواهید استفاده کنید سعی کنید فریب افرادی که به شما پیشنهاد می دهند که در ازای پرداخت پول طرفدار برای شما پیدا می کنند را نخورید چون این گونه طرفداران هیچ مشارکتی در مورد مطالب شما نخواهند داشت و اثر منفی بر کارتان می گذارند.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : ژورنال موتورهای جستجو

  • تعداد مشاهده مطلب:


Read more at
http://blog.7010.ir/how-can-we-start-using-internet-marketing/1716#e2RGc57JFb2HPvAE.99

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاید شما هم تا بحال با واژه بازاریابی اینترنتی آشنا شده اید و یا در اینترنت و رسانه ها در مورد کنفرانس های بازاریابی اینترنتی مطالبی را شنیده باشید اما اگر بخواهیم از بازاریابی اینترنتی در کسب و کار خود استفاده کنیم باید چه کار کنیم؟ باید از کجا شروع کنیم و این قبیل سوالات که در این مطلب بیشتر با بازاریابی اینترنتی و جواب این گونه سوالات آشنا می شوید.
بازاریابی اینترنتی از سه بخش اصلی سئو ،بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی تشکیل شده است که هر کدام از این موارد برای شما توضیح داده می شود.

سئوحتما تا بحال واژه سئو را شنیده اید. سئو یا همان SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است. تعریف سئو تغییر عوامل داخلی و خارجی مربوط به یک وب سایت است به گونه ای که باعث ارتقا رتبه آن در موتورهای جستجو شود. انجام سئو امروزه به کل با گذشته متفاوت است. در گذشته انجام سئو این گونه بود. برای تهیه متن شما ابتدا باید کلید واژه های پر جستجو را انتخاب می کردید و متن را بر اساس آن کلید واژه ها به گونه ای می نوشتید که کلمات تکرار شوند اما تعداد تکرارهای این کلمات زیاد نباشد و برای لینک ها هم حتما باید در متن لینکی که به وب سایت شما داده می شد کلید واژه وجود داشت اما امروزه به کل سئو تغییر کرده است. موتورهای جستجو با ارتقا الگوریتم های رتبه بندی خود مشکل ایجاد محتوای اینترنتی را بر طرف کرده اند و همان طور که می دانید باید محتوای اینترنتی برای کاربران نوشته شود نه برای موتورهای جستجو به عنوان مثال با تکرار کردن بعضی کلید واژه ها و نوشتن متن بر اساس آن ها در اصل متن نوشته شده دستکاری شده است و این متن از لحاظ موتورهای جستجو فاقد ارزش است.


عواملی که امروزه در سئو مهم هستند عبارتند از ایجاد محتوای با ارزش که کاربران آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، ایجاد محتوای مستمر و به روز رسانی وبلاگ و وب سایت به طور مداوم ، بارگذاری (لود) سریع وب سایت و به طور خلاصه هر عاملی که باعث رضایت کاربران می شود در سئو تاثیر دارد.


بازاریابی محتوابازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی است که در آن محتوای ارزشمند و با هدف آموزش و اطلاع رسانی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نوع محتوا می تواند مطالب یک وبلاگ ، ویدئوهای آموزشی ، فایل های پی دی اف و یا انواع دیگر فایل های آموزشی باشد. در بازاریابی محتوا مخاطب بیشتری می یابید و آن ها را با خدمات خود آشنا می کنید. به عنوان مثال هدف از ایجاد وبلاگ ۷۰۱۰ عینا همین موضوع است. فرض کنید فردی در گوگل عبارت “انواع روش های تبلیغاتی” را جستجو می کند و به وبلاگ ۷۰۱۰ وارد می شود. بنرهایی در وبلاگ قرار داده شده که کاربران را به استفاده از خدمات سایت ۷۰۱۰ که سایت تبلیغاتی است تشویق می کند و یا حتی در صورتی که کاربری صفحه ای از وبلاگ را ببیند ممکن است علاقه مند شود که از سایت اصلی نیز بازدید کند و در این صورت هدف که آشنا کردن کاربران با وب سایت ۷۰۱۰ است محقق می شود.


بازاریابی رسانه های اجتماعیرسانه های اجتماعی علاوه بر کاربردهای تفریحی که دارند در تجارت و بازاریابی نیز استفاده می شوند. مطالبی و محتوا هایی که ایجاد می کنید باید در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند چون هر چه تعداد این اشتراک گذاری ها بیشتر شود و کاربران مشارکت بیشتری در مورد آن ها داشته باشند علاوه بر جذب مخاطب بیشتر ، موتورهای جستجو نیز آن مطالب را با ارزش در نظر می گیرند و بنابراین در موتورهای جستجو هم ارتقا رتبه بهتری دارند.


البته در صورتی که از این روش بازاریابی می خواهید استفاده کنید سعی کنید فریب افرادی که به شما پیشنهاد می دهند که در ازای پرداخت پول طرفدار برای شما پیدا می کنند را نخورید چون این گونه طرفداران هیچ مشارکتی در مورد مطالب شما نخواهند داشت و اثر منفی بر کارتان می گذارند.


منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : ژورنال موتورهای جستجو
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
آزاده ذوالفقاری
| 1392/9/10 - 08:56 |     0     0     |
شبکه اجتماعی کسب و کار
social.amoozan.ir
با عضویت در این شبکه از جدیدترین اخبار و مقالات آموزشی در حیطه بازرگانی، تجارت و سرمایه کذاری، فروش و بازاریابی، مدیریت و ارتباطات با خبر شوید
سوالات و تجربیات خود را به بحث گذاشته و با استفاده از تجربیات و ایده های اعضای دیگر سایت ، بهترین راهکار ها و روش هارا پیدا کنید . همچنین به دیگران در حل مشکلاتشان در ضمینه کسب و کار یاری رسانید .
در این شبکه میتوانید دوستانی متخصص درکلیه حیطه های کسب و کار پیدا کنید .
عضویت در شبکه اجتماعی کسب وکار رایگان میباشد ، چند دقیقه زمان بگذارید تا دوستانی متخصص داشته باشید .

www.amoozan.ir
social.amoozan.ir



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد