درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7028صفحه نخست » دوشنبه، 20 آبان 1392 - 20:48
بررسی رابطه ابعاد عملکردی مدیریت ارتباط بامشتری((CRM وپیامدهای آن درسازمان ها
  

بررسی رابطه ابعاد عملکردی مدیریت ارتباط بامشتری((CRM وپیامدهای آن درسازمان ها

 

(مطالعه موردی:هتل های 4و 5 ستاره استان تهران)

 

نویسندگان :

ساسان عیسی زاده نشلی

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

دکتر ماهرخ مختاران(استاد راهنما)

دکتری مدیریت بازرگانی-بازاریابی عضو هیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

دکتر فریز طاهری کیا(استاد مشاور)

دکتری مدیریت بازرگانی-بازاریابی عضو هیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- واژه CRMمخفف Customer Relationship Management یاسیستم مدیریت ارتباط با مشتری است .در حقیقت این سیستمها راهبردی است برای جمع آوری نیازها ورفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود .در نهایت رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هر کسب وکار است .تکنولوژیهای بسیاری درقالب مدیریت ارتباط با مشتری CRMارائه شده اند اما داشتن تصویری ازCRM بعنوان مجموعه ای از تکنولوژی نیز نادرست است

 

 

مقدمه :

بازاریابی در بخش صنعت هتلداری یک نقش مهم در حال رشد را ایفا می کند. ورود غولهای بزرگ شرکتی به بازار هتلداری آن را از صنعت پدر و مادری که هتلها و رستورانهای با مالکیت خصوصی رایج بودند تبدیل به یک صنعتی که بوسیله گروههای زنجیره ای اداره می شوند نموده است.
مدیریت روابط با مشتری نوعی راهبرد کسب و کار است که فراتر از افزایش حجم مبادله می رود و هدف آن افزایش سود آوری درآمد و رضایت مشتری است.بسیاری از سازمان های ارائه دهنده خدمات با بهره گیری از راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری و برقراری ارتباط موثر و موفق با مشتریان موجود باعث افزایش رضایت و خشنودی آنها میگردند و شرکت می تواند به منظور وفادار ماندن مشتریان و به دنبال آن افزایش میزان درآمد و سود آوری خود امیدوار گردد.خدمت به مشتری زنجیره ای است که محصولات و خدمات فراهم شده بوسیله موسسه شما را به مشتری متصل کند .
دراین تحقیق مدلی با استفاده از مدل ییم و دیگران و با ایجاد متغییرهایی توسط محقق طراحی شده است دراین پژوهش به منظور مطالعه مباحث نظری مرتبط با موضوع تحقیق و نیزبررسی ادبیات موضوعی و پیشینه تحقیق از اطلاعات مکتوب دراین رابطه شامل کتابهای تخصصی بازاریابی،اینترنت،مجلات ومقاله های بازاریابی وپایان نامه های مشابه وسایرکتابها وبروشورها وکاتالوگهای مربوط وبرای جمع آوری اطلاعات اولیه ازپرسشنامه استفاده شده است.

 

http://marketingarticles.ir/relation/917-بررسی-رابطه-ابعاد-عملکردی-مدیریت-ارتباط-بامشتری((CRM--وپیامدهای-آن-درسازمان-ها.html

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد