درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 10:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7025صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 20 آبان 1392 - 18:17
اتحادیه پرداخت الکترونیکی به دنبال کمک آژانس شبکه ای روابط عمومی
هدف مهم آن اخذ تعهدات جدید از 20 سازمان شامل، دولت ها، نهادهای توسعه و شرکت ها برای تغییر نحوه پرداخت شان از پرداخت نقدی به دیجیتال است. اتحادیه معتقد است که این کار به رشد مالی کشورهای فقیر جهان کمک خواهد کرد، چراکه آنها قادر خواهند شد با استفاده از ابزار کارآمدتر در هزینه های خود صرفه جویی کرده و پرداخت های امن تری انجام دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از اتحادیه های خصوصی- دولتی به دنبال آژانسی می گردد که به او کمک کند تا سازمان ها را در کشورهای در حال توسعه برای تغییر وضعیت جابجایی پول از پرداخت نقدی به پرداخت های الکترونیکی، متقاعد کنند.
 

به گزارش سرویس ترجمه شارا، «اتحادیه بهتر از پول نقد» یک ابتکار جهانی با بودجه دولتی توسط نهادهای بشر دوستانه از جمله بنیاد فورد و آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده امریکا، و شرکت های پرداخت مسترکارت و ویزا است.


پیشنهاد برای خدمات روابط عمومی توسط دبیرخانه اتحادیه، صندوق توسعه سازمان ملل صادر شده است.


هدف مهم آن اخذ تعهدات جدید از 20 سازمان شامل، دولت ها، نهادهای توسعه و شرکت ها برای تغییر نحوه پرداخت شان از پرداخت نقدی به دیجیتال است.


اتحادیه معتقد است که این کار به رشد مالی کشورهای فقیر جهان کمک خواهد کرد، چراکه آنها قادر خواهند شد با استفاده از ابزار کارآمدتر در هزینه های خود صرفه جویی کرده و پرداخت های امن تری انجام دهند.


لذا این اتحادیه به دنبال سازمانی با سابقه کار در عرصه بین المللی می باشد که فعالیت خود را از فوریه 2014 تا دسامبر 2015 انجام دهد.


آژانس ها بایستی سابقه قوی از موفقیت در کار با رسانه های پیشرو در افریقا، آسیا و امریکای لاتین داشته باشند.


منبع:

 http://www.prweek.com/article/1220435/electronic-payments-alliance-seeks-network-agency-help

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد