درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7023صفحه نخست » دوشنبه، 20 آبان 1392 - 13:25
نحوه حضور رسانه ها در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل اعلام شد.
اعلام نحوه حضور رسانه‌ها در جام جهانی 2014
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل در حالی برگزار می شود که بخش رسانه ای فیفا نحوه حضور رسانه های ورزشی را به شرح زیر اعلام کرد.

رسانه های گروهی از 7 دسامبر یعنی 16 آذر، باید مجوز خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کرده و جهت دسترسی به فرم مجوز رسانه ها، درقسمت Fifa Media Channelبه آدرس (http://media.fifa.com) اقدام کنند.

نمایندگان رسانه ها باید تأییدیه اکانت خود را از مدیا چنل جهت دسترسی دریافت کرده و کسانی که هنوز نام کاربری و رمز عبور در مدیا چنل فیفا باز نکرده اند، تا قبل از 7 دسامبر(16 آذرماه) می توانند اقدام به ایجاد نام کاربری و رمز عبور کنند.

آخرین فرصت ارائه تقاضای رسانه های گروهی تا 31 ژانویه 2014 یعنی 11 بهمن 92 است تا در پایان فوریه 2014، فیفا و LOC شروع به روند ارسال تقاضاهای تأیید شده به دنبال اطلاعات بیشتر در موعد مقرر می کنند. (نمایندگان رسانه ها باید برای کسب اطلاعات بیشتر به مدیا چنل فیفا مراجعه کنند.)

ارائه درخواست بلیت برای 48 بازی گروهی، توسط رسانه ها نیز به صورت بلیت آنلاین از 17 مارچ 2014 یعنی 26 اسفند 92 آغاز خواهد شد. درخواست های بلیتانحصاراً توسط سیستم بلیت مدیا چنل فیفا اجرا خواهد شد. تنها نمایندگان رسانه هایی که فرم مجوز تأیید شده دارند می توانند درخواست بلیت برای 48 بازی گروهی بدهند.

برای دسترسی به فرم مجوز و سیستم بلیت رسانه ها، حتما یک نام کاربری و رمز عبور مدیا چنل فیفا مورد نیاز است. دسترسی به مدیاچنل فیفا محرمانه بوده و می توان تنها از طریق نام کاربری و رمز عبور اختصاصی از آن بهره مند شد. بنابراین نمایندگان رسانه هایی که یک نام کاربری و رمز عبور مدیا چنل دارند می توانند به فرم مجوز رسانه ها و سیستم بلیط رسانه ها دسترسی داشته باشند.

ضمن اینکه نمایندگان رسانه هایی که هنوز جهت دسترسی به مدیا چنل فیفا ثبت نام نکرده اند می توانند با کامل کردن فرم ثبت نام به آدرس زیر، ثبت نام خود را تکمیل کنند: http://media.fifa.com/registration

رسانه ها باید توجه داشته باشند که نباید از نام کاربری و رمز عبور یکسان جهت دسترسی به فرم مجوز رسانه ها و اکانت مدیا چنل فیفا استفاده کنند.

نامه تأیید مجوز رسانه ها به منزله ویزا جهت ورود به برزیل نبوده و همه نمایندگان رسانه هایی که دارای مجوز حضور در برزیل هستند، باید یک ویزا جهت ورود به این کشور را تهیه کرده و آن را با سفارت برزیل یا کنسولگری چک کنند. مسئولیت تهیه ویزا به عهده رسانه متقاضی بوده و فیفا هیچ نامه ای مبنی بر سفارش یا توصیه جهت تهیه ویزا ارسال نمی کند.

ضمن اینکه مسئولیت عدم توجه احتمالی به مواردفوق الذکر از سوی رسانه های گروهی به عهده این فدراسیون نیست و قانونا فدراسیون فوتبال نیز نمی‌تواند به طور مستقیم با قسمت Fifa Media Channel برای انجام این موارد اقدام کند.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد