شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت فروشگاههای زنجیره ای Tesco، نصب فناوری اسکن چهره، به منظور تشخیص دادن سن و جنسیت مشتریان در پمپهای بنزین را برای نشان دادن تبلیغ های هدف گذاری شده، آغاز خواهد کرد.
با استفاده از دوربین هایی که بالای هر تابلو نصب شده، سیستم “Optim Eyes” قادر خواهد بود تا سن، جنس و مقدار زمانی را که مشتریان بر روی تماشای تبلیغات می گذارند، تعیین کند.
این کار در ابتدا در 450 پمپ بنزین Tesco در سراسر آمریکا اجرا می شود و این سیستم بازخوردها را به تبلیغکنندگان جهت برنامه ریزی و تنظیم تبلیغاتشان، مطابق مکان و زمان هرروز، ارائه می دهد.
Tesco قراردادی با شرکت تبلیغاتی Amscreen برای آوردن تکنولوژی Optim Eyes به داخل عملیات خود، امضا کرده است.
این موضوع همانطور که پیشبینی می شد، موجب بروز مخالفتهایی در محافل خصوصی شده است.
منبع: قدس آنلاین
|