درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6973صفحه نخست » یکشنبه، 19 آبان 1392 - 08:09
فناوری جدید گوگل برای رانندگی آسان
مهندسان شرکت گوگل با امید به تسهیل هر چه بیشتر رانندگی، در حال کار بر روی سیستم جدیدی هستند که به رانندگان اجازه می‌دهد تنها با تکان دادن دست خود شیشه خودرو را بالا و پایین کرده یا کولر خودرو را روشن کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این سیستم بطور موثری نیاز به کلیدهای پیچیده در خودرو را از بین می‌برد و رانندگان می‌توانند با استفاده از دوربینهای داخلی خودرو با حرکات ساده دست، عملکردهای خودرو را کنترل کنند.

هر دو شرکت گوگل و خودروسازی فورد بطور جداگانه برای ثبت اختراعی اقدام کرده‌اند که به رانندگان و مسافران اجازه خواهد داد تا شیشه خودرو را با حالت دست باز و بسته کرده، برف پاک‌کن و راهنما را با تکان انگشت فعال کرده یا آفتابگیر را با اشاره به آن باز کنند.

اختراع گوگل بر این مبنا است که این فناوری در خودروهای با راننده کاراتر از نمونه‌های دارای سیستم رانندگی خودکار است. به گفته سازندگان، این فناوری از منحرف شدن حواس راننده با دستگاهها و ابزار درون خودرو در زمان رانندگی جلوگیری می‌کند.

در توضیح این اختراع آمده است: در زمان رانندگی، راننده ممکن است بخواهد کارهای اضافی دیگری مانند گردش به یک سمت، تغییر دمای درون خودرو یا تغییر صدای ضبط صوت را انجام دهد. با این فناوری، کاربر می‌تواند حالتی را با بدن در خودرو برای اجرای این کارها در مناطقی از خودرو انجام دهد. این مناطق شامل فرمان خودرو، مجرای کولر یا گوش فرد باشد. حرکات از پیش تعیین شده نیز می‌تواند شامل هرگونه حرکت توسط دستها، انگشتان، پاها و سر کاربر باشد.

این حرکات توسط یک دوربین سه بعدی در خودرو شناسایی شده و می‌تواند با استفاده از یک دستورالعمل صوتی تائید شود.

از این سیستم همچنین می‌توان برای تغییر سرعت کنترل موتور یا تغییر موقعیت صندلی خودرو استفاده کرد.

فناوری پیشنهادی فورد از یک سیستم مشابه شناسایی مبتنی بر دوربین استفاده می‌کند.

به گفته سازندگان، رانندگان می‌توانند با حرکت بالا یا پایین بردن انگشت شصت به تایید فرمانها بپردازند.

سال گذشته شرکت مرسدس از یک سیستم کنترل حالت بدن در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی رونمایی کرده بود.

شرکت گوگل از سال 2010 در حال آزمایش خودروهای خودکار خود در جاده‌های اطراف نوادا و کالیفرنیا بوده و مدعی است که این خودروها ایمنتر از نمونه‌های مورد استفاده توسط رانندگان حرفه‌ای است.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد