درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6949صفحه نخست » شنبه، 18 آبان 1392 - 09:15
هجوم تبلیغات به برنامه‌های تلویزیونی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عفیفه: تاثیرگذاری تبلیغات تلویزیونی به نامحسوس بودن است

عفیفه به سوره سینما گفت: تبلیغات تلویزیونی به گونه های مختلف فوران پیدا کرده و همه چیز حاکی از آن است که وضع اقتصادی خود سازمان صدا و سیما خوب نیست و مجبور است بودجه های خود را از طرق دیگری تامین کند. این یک مشکل به حساب نمی آید. در واقع می توان برنامه را با توجه به اهدافی تولید کرد که برای اسپانسر مطلوب است، اما نا به سامانی هایی که مشاهده می شود، ناشی از کج سلیقگی دوستان است. روابط عمومی برنامه تلویزیونی و شرکتی که قصد حمایت مالی از برنامه دارد، باید آگاه به ویژگی‌های برنامه یا سریال تلویزیونی مورد نظر خود باشد تا تبلیغ کالا یا خدمات آن، گل درشت به نظر نیاید.

وی افزود: باید دانست تبلیغات هر چه نامحسوس تر و درونی تر باشد، تاثیرگذاری بیشتری دارد. به طور کلی آنچه باعث دلزدگی مخاطب از تبلیغات تلویزیونی می شود، ناشی از نبود شناخت کافی شرکت حمایت کننده مالی از برنامه و همچنین فقدان آگاهی کافی تهیه‌کننده از موضوع تبلیغ است. تبلیغاتی که به تلویزیون سفارش می شود، عموما بر دو نوع است. یا بناست یک کالای مصرفی معرفی شود یا نهادی در صدد است یک نوع از رفتار یا بهره مندی از یک خدمت فرهنگی را ترویج کند.

این تهیه‌کننده باسابقه ادامه داد: درست است که برای برنامه سازان تبلیغات فرهنگی سازوکار ساده تری دارد، اما در هر دو مورد فعالان تلویزیونی باید به شناخت درست و دقیقی از همه جوانب دست پیدا کنند. نمی توان اجازه داد به بهانه اهداف تبلیغاتی، یک سریال یا برنامه از اهداف اصلی خود دور باقی بماند.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده مجموعه‌های«همسایه ها»، «میعاد در سپیده دم»، «پس از باران» و … است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد