درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:14   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6949صفحه نخست » شنبه، 18 آبان 1392 - 09:51
هجوم تبلیغات به برنامه‌های تلویزیونی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عفیفه: تاثیرگذاری تبلیغات تلویزیونی به نامحسوس بودن است

عفیفه به سوره سینما گفت: تبلیغات تلویزیونی به گونه های مختلف فوران پیدا کرده و همه چیز حاکی از آن است که وضع اقتصادی خود سازمان صدا و سیما خوب نیست و مجبور است بودجه های خود را از طرق دیگری تامین کند. این یک مشکل به حساب نمی آید. در واقع می توان برنامه را با توجه به اهدافی تولید کرد که برای اسپانسر مطلوب است، اما نا به سامانی هایی که مشاهده می شود، ناشی از کج سلیقگی دوستان است. روابط عمومی برنامه تلویزیونی و شرکتی که قصد حمایت مالی از برنامه دارد، باید آگاه به ویژگی‌های برنامه یا سریال تلویزیونی مورد نظر خود باشد تا تبلیغ کالا یا خدمات آن، گل درشت به نظر نیاید.

وی افزود: باید دانست تبلیغات هر چه نامحسوس تر و درونی تر باشد، تاثیرگذاری بیشتری دارد. به طور کلی آنچه باعث دلزدگی مخاطب از تبلیغات تلویزیونی می شود، ناشی از نبود شناخت کافی شرکت حمایت کننده مالی از برنامه و همچنین فقدان آگاهی کافی تهیه‌کننده از موضوع تبلیغ است. تبلیغاتی که به تلویزیون سفارش می شود، عموما بر دو نوع است. یا بناست یک کالای مصرفی معرفی شود یا نهادی در صدد است یک نوع از رفتار یا بهره مندی از یک خدمت فرهنگی را ترویج کند.

این تهیه‌کننده باسابقه ادامه داد: درست است که برای برنامه سازان تبلیغات فرهنگی سازوکار ساده تری دارد، اما در هر دو مورد فعالان تلویزیونی باید به شناخت درست و دقیقی از همه جوانب دست پیدا کنند. نمی توان اجازه داد به بهانه اهداف تبلیغاتی، یک سریال یا برنامه از اهداف اصلی خود دور باقی بماند.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده مجموعه‌های«همسایه ها»، «میعاد در سپیده دم»، «پس از باران» و … است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد