درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6915صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 آبان 1392 - 06:42
ضریب ماندگاری دست اندرکاران روابط عمومی آموزش وپرورش باید افزایش یابد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت ایجاد روابط عمومی اندیشمند ، فرآیندی ، مشاور و پژوهشگر در آموزش وپرورش تاکید کرد و گفت : روابط عمومی آموزش وپرورش باید زیبنده شان نظام تعلیم وتربیت کشور باشد.

 

به گزارش شارا، علیرضا جدایی بعدازظهر امروز در مراسمی که به منظور  معارفه ایشان در سالن جلسات دفتر وزارتی برگزار شد ، با تشکر از تلاش های  کفاش و دیگر کارکنان روابط عمومی طی مدت سرپرستی فانی در این وزارتخانه و ابراز خرسندی از بازگشت مجدد به حوزه ستادی گفت :  فانی از کم نظیر ترین شخصیت ها در حوزه تعلیم و تربیت کشور می باشد .

 

وی با اشاره به عصر ارتباطات و رسانه افزود: امروز با وجود شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، فضاهای اجتماعی موافق و مخالف و دنیای سایبر نمی توان به صورت یک طرفه اطلاع رسانی کرد و باید برای شنیدن حرف های مخاطبان فضای خاصی را ایجاد نمود.

 

وی ادامه داد : در تحلیل موقعیت باید  به برنامه راهبردی مسئله شناسانه ارتباطی و در تحلیل مخاطب  باید به معلم ، دانش آموز و... توجه ویژه داشت .

 

علیرضا جدایی بر ضرورت طراحی مدل ارتباطی روابط عمومی آموزش وپرورش تاکید و اظهارکرد: ضریب  ماندگاری دست اندرکاران روابط عمومی آموزش وپرورش باید افزایش یابد .

 

وی با اشاره به این مطلب که روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش با دستگاه های اجرایی دیگر متفاوت است ،  اضافه کرد : روابط عمومی این وزارتخانه  با آراسته شدن به رویکرد حرفه ای اخلاق مداری باید نقش الگویی برای روابط عمومی سایر وزارتخانه ها داشته باشد.

 

رئیس مرکز  اطلاع رسانی و روابط عمومی  وزارت آموزش وپرورش با اشاره به این مطلب که در تحلیل پیام باید مخاطب خاص  را شناسایی کرد ، گفت : برای داشتن جایگاهی در سبک بین المللی، روابط عمومی ها ناگزیر از داشتن برنامه راهبردی ارتباطی می باشند .

 

وی تاثیرگذاری بر افکار عمومی را در سایه پژوهش ها ، فرآیند ها و ارزیابی امکان پذیر دانست و تصریح کرد : نگاه ابزاری ، اجرایی و غیر فرآیندی به روابط عمومی ، آفت اساسی روابط عمومی ها محسوب می شودو این نگاه باید جای خود را به نگاه فرآیند محور ، استاندارد گرا و پژوهش محور بدهد.

 

جدایی ، عدم وجود تفکر برنامه ای ونگاه راهبردی ارتباطی را که موجب بی پشتوانگی علمی و فقدان استاندارد مناسب در دو بعد ؛تئوری و نظریه می شود بزرگترین آسیب روابط عمومی ها دانست و تصریح کرد : باید فاصله و گسست میان برنامه و عوامل اجرایی در روابط عمومی از بین برود.

 

وی نقصان در مسئله شناسی ارتباطی را وابسته به دو مورد ؛ تحلیل موقعیت و شناخت مخاطب خواند و افزود : در تحلیل موقعیت باید به تدوین برنامه  راهبردی ارتباطی و در شناخت مخاطب باید به هدف برنامه بر پایه مسئله ارتباطی  توجه کرد .

 

وی استراتژی انتقال پیام را از سه مجرای ؛ کانال ها، ابزارها و تاکتیک های ارتباطی امکان پذیر خواند و بر درک نیاز مخاطب و کسب رضایت او تاکید کرد. 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد