درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6889صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 آبان 1392 - 12:54
روحیه مردم‌داری در میان روابط عمومی‌ها تقویت شود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل جدید روابط عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منتظر فصل جدید تعامل میان رسانه‌ها و روابط‌ عمومی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد باشید.

به گزارش شارا به نقل از فارس محمدرضا باقرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در نخستین ساعات تصدی مسئولیت جدید به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آن‌هایی که با سوابق ما آشنایی دارند می‌دانند که قبل از هر چیز خود از جنس رسانه هستیم و به همین دلیل کار رسانه‌ای و سختی‌های این حوزه را درک می‌کنیم.

 

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در نخستین سال‌هایی که پای رسانه‌های مکتوب به استان ما باز شد فعالیت رسانه‌ای داشتیم و چندان هم بیگانه از کار و حرفه خبری و خبرنگاری نیستیم.

 

وی علاوه بر حوزه رسانه به ارتباط خود با سایر رشته‌های هنری اشاره کرد و گفت: در یک مورد از تجربه‌ای که در زمینه هنر داریم باید گفت که در حال حاضر عضو انجمن موسیقی ایران هستم.

 

باقرزاده یکی از اهداف بلندمدت خود در روابط عمومی استانداری را برقراری تعامل مثبت و ارزنده میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها دانست و گفت: برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان به چنین تعاملی نیازمندیم و باید گفت که از امروز باید منتظر فصل نوینی در این خصوص باشیم.

 

وی برقراری شورای راهبردی روابط عمومی‌ها را ضرورتی برای فعال کردن بهتر و بیشتر روابط عمومی‌ها دانست و افزود: نباید حتی یک دستگاه در استان بدون روابط عمومی و یا دارای روابط عمومی راکد و غیر فعال باشد و برنامه‌های خود را در این خصوص اعلام می‌کنیم.

 

باقرزاده یکی دیگر از مشکلاتی که در حوزه روابط عمومی‌ها دیده می‌شود را مربوط به نحوه تعامل و ارتباط میان مدیر دستگاه و روابط عمومی دانست و گفت: باید اعتماد کاملی میان این دو مجموعه وجود داشته باشد تا اخبار و اطلاعات ادارات و دستگاه‌ها با اطمینان کامل توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

 

وی یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های خود را نحوه ارتباط و برخورد بهتر با ارباب رجوع دانست و گفت: ضلع دیگر کار ما به جز ارتباط با رسانه‌ها نحوه ارتباط با مردم است که در این حوزه نیز برنامه‌هایی برای تقویت هر چه بیشتر روحیه مردم‌داری در میان روابط عمومی‌ها داریم.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد