درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6873صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 آبان 1392 - 11:15
شانتاژ رسانه‌ای اصلاح‌طلبان درمورد حق و وظیفه قانونی مجلس
روزنامه‌هایی که روابط عمومی دولت شده‌اند
رسانه‌های اصلاح‌طلب با تیترهای جنجالی حق و وظیفه قانونی مجلس را در خصوص استیضاح وزرا، مورد نقد قرار دادند.
  

 روزنامه‌هایی که روابط عمومی دولت شده‌اند

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آنچه که از تیترهای این روزنامه ها بر می آید، این است که با جملات گوناگون و به شکل های مختلف، به شانتاژ خبری علیه مجلس شورای اسلامی پرداخته اند.

این رسانه های افراطی فراموش کرده اند که استیضاح حق مجلس شورای اسلامی است و هرکجا که انحرافی به وجود بیاید وظیفه مجلس ایجاب می کند که فرد منحرف را استیضاح کند.

البته در حال حاضر مجلس فقط به دنبال استیضاح یک وزیر آن هم به خاطر انتصابات اشتباه او در دادن سمت به برخی از فتنه گران سال 88 است و زمزمه‌هایی هم در خصوص  استیضاح وزیر صنعت و معدن وجود دارد، ولی از استیضاح وزیر اطلاعات و سایر وزرا در مجلس خبری نیست؛ اما این رسانه ها با شمشیر کشیده به استقبال مجلس رفته اند.

این رسانه ها، همان هایی هستند که در دولت دهم که وزرا توسط مجلس استیضاح شدند، استیضاح را حق قانونی مجلس دانسته و از آنها حمایت می کردند؛ حتی در جائی بحث سوال از رئیس جمهور را در رسانه های خود پیگیری می کردند.

امروز این روزنامه ها بر خلاف صحبت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است، با تیترهای جنجالی و صحبت هایی از این دست، به تخریب مجلس می پردازند و عنوان می کنند مجلس تعامل سازنده با دولت نداشته است.

باید به این رسانه ها هشدار داد که چشم بسته و کورکورانه حمایت کردن از دولت اشتباه بزرگی است؛ چرا که رسانه ها چشمان ملت هستند و افکار عمومی منتظر هستند تا رسانه ها با دقت خود، اشتباهات دولت را رصد کند و جلوی این اشتباهات را بگیرد.

 

منبع: فارس

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد