درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6843صفحه نخست » سه شنبه، 14 آبان 1392 - 10:35
مشاوره زنده ویدیویی از ازدواج تا پختن بوقلمون!
کاسبی جدید گوگل!!
گوگل برای کسب درآمدهای بیشتر خدمات پولی تازه‌ای را راه اندازی کرده که در قالب آن کاربران با متخصصان مختلف به طور زنده و ویدیویی گپ می‌زنند.
  

 کاسبی جدید گوگل!!

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این متخصصان در هر زمینه‌ای که کاربران بخواهند اظهار نظر خواهند کرد؛ از نحوه پختن بوقلمون گرفته تا ارائه مشاوره‌هایی در مورد ازدواج.

خدمات یاد شده که Helpouts  نام گرفته روز گذشته راه اندازی شده است. گوگل برای این کار مجبور به همکاری با حدود هزار نفر مشاور  و صاحب نظر در زمینه مد، پرورش اندام، رایانه و دیگر حوزه‌ها شده است. این افراد در هر بار چت ویدیویی به طور زنده و نفر و به نفر اطلاعات مورد نیاز را ارائه خواهند کرد.

مدت زمان هر چت متغییر خواهد بود و بسته به علاقه کاربر از چند دقیقه تا حتی چند ساعت به طول خواهد انجامید. هزینه این مکالمه ‌ا بسته به موضوع بحث و مدت زمان آن و همین طور فرد مشاور متفاوت خواهد بود.

گوگل مدعی است ارائه این خدمات نسل جدیدی از خدمات جستجو را بنیان خواهد نهاد که در قالب آن به جای وارد کردن کلیدواژه ها در جستجوگر گوگل و مراجعه به وب سایت های فهرست شده افراد می‌توانند به طور زنده و ویدیویی اطلاعات مورد نظرشان را دریافت کنند.

برخی صاحب‌نظران می‌گویند راه اندازی این خدمات از سوی گوگل پاسخی به محبوبیت روزافزون شبکه‌های اجتماعی است که از آنها برای دریافت مشاوره و توصیه‌های مختلف از دوستان در مورد فیلم‌ها، رستوران‌ها و دیگر موضوعات هم استفاده می‌شود. در واقع گوگل که نگران کاهش محبوبیت جستجوگر خود است این سرویس را راه اندازی کرده است.

گوگل قرار است 20 درصد از مبلغ پرداختی از سوی کاربران این خدمات را دریافت کند و باقی مانده آن را به مشاوران خود اختصاص دهد. کاربران همچنین می‌توانند نقدها و نظرات خود را در مورد عملکرد مشاوران منتشر کنند و کاربرانی که از خدمات مشاوره‌ای رضایت نداشته باشند هزینه پرداختی را بازپس می‌گیرند.

 

منبع: تلنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد