درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 03:06   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6843صفحه نخست » سه شنبه، 14 آبان 1392 - 10:35
مشاوره زنده ویدیویی از ازدواج تا پختن بوقلمون!
کاسبی جدید گوگل!!
گوگل برای کسب درآمدهای بیشتر خدمات پولی تازه‌ای را راه اندازی کرده که در قالب آن کاربران با متخصصان مختلف به طور زنده و ویدیویی گپ می‌زنند.
  

 کاسبی جدید گوگل!!

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این متخصصان در هر زمینه‌ای که کاربران بخواهند اظهار نظر خواهند کرد؛ از نحوه پختن بوقلمون گرفته تا ارائه مشاوره‌هایی در مورد ازدواج.

خدمات یاد شده که Helpouts  نام گرفته روز گذشته راه اندازی شده است. گوگل برای این کار مجبور به همکاری با حدود هزار نفر مشاور  و صاحب نظر در زمینه مد، پرورش اندام، رایانه و دیگر حوزه‌ها شده است. این افراد در هر بار چت ویدیویی به طور زنده و نفر و به نفر اطلاعات مورد نیاز را ارائه خواهند کرد.

مدت زمان هر چت متغییر خواهد بود و بسته به علاقه کاربر از چند دقیقه تا حتی چند ساعت به طول خواهد انجامید. هزینه این مکالمه ‌ا بسته به موضوع بحث و مدت زمان آن و همین طور فرد مشاور متفاوت خواهد بود.

گوگل مدعی است ارائه این خدمات نسل جدیدی از خدمات جستجو را بنیان خواهد نهاد که در قالب آن به جای وارد کردن کلیدواژه ها در جستجوگر گوگل و مراجعه به وب سایت های فهرست شده افراد می‌توانند به طور زنده و ویدیویی اطلاعات مورد نظرشان را دریافت کنند.

برخی صاحب‌نظران می‌گویند راه اندازی این خدمات از سوی گوگل پاسخی به محبوبیت روزافزون شبکه‌های اجتماعی است که از آنها برای دریافت مشاوره و توصیه‌های مختلف از دوستان در مورد فیلم‌ها، رستوران‌ها و دیگر موضوعات هم استفاده می‌شود. در واقع گوگل که نگران کاهش محبوبیت جستجوگر خود است این سرویس را راه اندازی کرده است.

گوگل قرار است 20 درصد از مبلغ پرداختی از سوی کاربران این خدمات را دریافت کند و باقی مانده آن را به مشاوران خود اختصاص دهد. کاربران همچنین می‌توانند نقدها و نظرات خود را در مورد عملکرد مشاوران منتشر کنند و کاربرانی که از خدمات مشاوره‌ای رضایت نداشته باشند هزینه پرداختی را بازپس می‌گیرند.

 

منبع: تلنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد