درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6818صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 14 آبان 1392 - 03:30
پایگاه ارتباطی چهره‌ها و مردم راه‌اندازی شد
  

نسخه آزمایشی پایگاه ارتباطی مجازی چهره‌ها و مردم با نام اختصاری «... و مردم» راه اندازی شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نسخه آزمایشی پایگاه ارتباطی مجازی چهره‌ها و مردم با نام اختصاری «... و مردم» راه اندازی شد.

به گزارش شارا، علیرضا عاشوری، مدیر پایگاه ارتباطی «... و مردم» در نشستی خبری گفت: «... و مردم»، به عنوان شبکه‌ای ارتباطی شناخته می‌شود که بین چهره‌ها و عموم مردم با بهره‌گیری از امکانات اینترنتی به برقراری مستقیم و بی‌واسطه می‌پردازد. وی در مورد هدف این پایگاه مجازی اظهار کرد: شبکه ارتباطی یاد شده سعی در پیاده‌سازی الگوهای روابط عمومی چهره‌ها در فضای مجازی دارد تا به واسطه آن، ارتباط بین آنان و مخاطبانشان بیشتر و در دسترس شود. عاشوری در مورد روند اصلی فعالیت در «... و مردم» گفت: روند فعالیت در این شبکه به گونه‌ای است که اعضا از طریق طرح موضوع در صفحه مجازی خود ذیل نشانی com.vamardom می‌توانند بستری برای همفکری و گفت‌وگو با مخاطب را فراهم کنند. گفت‌وگویی که در دل آن شناخت بی‌واسطه و سریع حرف اول را می‌زند. وی با تأکید بر اینکه «... و مردم» یک شبکه ارتباطی دوستیابی نیست، افزود: «...‌و مردم» تنها پایگاهی است که به عنوان پل ارتباطی برای برقراری ارتباط مستقیم بین چهره‌های شاخص عرصه‌های گوناگون و مردم تعریف می‌شود. مدیر پایگاه ارتباطی یاد شده بعد از ارائه طرح کلی «... و مردم» در مورد «... و نخبگان» دیگر شبکه موجود در این پایگاه اظهار کرد: «... و نخبگان» به عنوان اتاق فکری مجازی برای هم‌اندیشی بین کارشناسان عرصه‌های گوناگون به ویژه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و صاحب‌نظرانی که عمده آنان را دانشجویان تشکیل می‌دهند، تعریف می‌شود.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد