درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6790صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 13 آبان 1392 - 09:06
((ستــون یــاد داشت)) حلقه مفقوده سایت تامین بود
مجید رسولی –رییس روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی - در حال حاضر سایت ها ی سازمان های دولتی بیشترین توجه را به درج اخبار دارند. در چنین فضای بسیار خوبی که به سهولت در دسترس همگان است کمتر مجالی برای تبادل نظر صاحب نظران وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضور موثر و فعال در عرصه اطلاع رسانی، ارتباط موثر با مخاطبان و دریافت نظرات و عقاید آنان از جمله وظایف روابط عمومی در هر سازمانی است. سنجش مداوم گرایش ها و یا گریزهای جامعه از سازمان، نکته مهمی است که شاید خیلی از همکاران حوزه ارتباطات وقت کمتری برای این منظور اختصاص دهند .اما بدیهی است مخاطبین درون و برون سازمانی بعنوان دریافت کنندگان انواع متفاوتی از بسته خدماتی ،دارای نظرات و پیشنهاداتی هستند که می تواند کمک زیادی در تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیران ارشد سازمان داشته باشند. در عصر کنونی دیگر محاطبان تنها دریافت کننده پیام نیستند بلکه بسیاری از آنان خود تولید محتوا نیز می کنند.

در حال حاضر سایت ها ی سازمان های دولتی بیشترین توجه را به درج اخبار دارند. در چنین فضای بسیار خوبی که به سهولت در دسترس همگان است کمتر مجالی برای تبادل نظر صاحب نظران وجود دارد. اتفاق مبارکی که اخیرا در سایت تامین رخ داده بسیار حایز اهمیت است. در واقع ستون یاد داشت یکی از حلقه های مفقوده این وب سایت در برقراری ارتباط موثر با مخاطبین بود. فضایی شفاف که می تواند میزگرد مجازی بسیار خوبی را برای تضارب آراو افکار در حیطه کارشناس، در منظر دید مدیران ارشد سازمان قرار دهد.

در این خصوص چند نکته قابل توجه است:
1- سعه صدر گردانندگان ستون مذکور می تواند کمک شایانی به نهادینه کردن فرهنگ نقد در سازمان کند.
2- مدیران ارشد سازمان قبل از نهایی کردن تصمیمات و در حین کارشناسی ،با طرح موضوع در سایت نظرات سایر صاحب نظران و متخصصان را نیز با کمترین هزینه دریافت نمایند.
3- صاحبان اندیشه و تجارب هم نیز باید فرصت ایجاد شده در فضای مجازی را مغتنم بشمارند و با ارائه نظرات کارشناسی به این مهم کمک کنند.
4- فضای مذکور می تواند زمینه مشارکت شرکای اجتماعی سازمان ر ا نیز به نحو مطلوبی فراهم نماید .حتی پیشنهاد می شود ستونی تحت عنوان یادداشت شرکای اجتماعی نیز بطور مجزا در سایت در نظر گرفته شود.
5- همکاران عزیز سازمان در تمامی سطوح با ورود به مباحث سازمان، مشارکت در مدیریت سازمان را تجربه کنند.
6- مدیران ارشد سازمان نیز از این امکان نهایت بهره برداری را برای ارتقای مستمر فعالیت های سازمان داشته باشند.
7- ستون مذکور در وب سایت های استانی هم ایجاد و فعال شود تا این فضا راحت تر برای همکاران و شرکای اجتماعی در استان های مختلف هم فراهم شود.

به نظر می رسد زمان مناسبی ایجاد شده تااداره کل روابط عمومی سازمان فضای تعاملی خودش با مخاطبین بویژه شرکای اجتماعی و همکاران را براساس راهبرد های اساسی سازمان در ابعاد مختلف و با استفاده از ابزار های متفاوت گسترش دهد.

در هر حال اقدام اخیر اداره کل روابط عمومی سازمان را به فال نیک می گیریم و منتظر گام های بعدی در خصوص افزایش تعاملات موثر درون و برون سازمانی بر اساس یک برنامه و نظام نامه جامع ارتباطات که در برگیرنده تمامی مخاطبین اعم از کارگران،کارفرمایان، بازنشستگان، مجامع اجتماعی و سیاسی و... هستیم.


 

 


   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد