درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6706صفحه نخست » خبر یکشنبه، 11 آبان 1392 - 11:55
انجمن روابط عمومی امریکا با صنعت همیشه در حال تکامل سازگار می شود
به گزارش شارا، رئیس منتخب این انجمن، ژورف کوهن، گفت: در هر سه سال آتی، انجمن روابط عمومی –که اکنون دارای 21000 عضو از 110 بخش است- طرح استراتژیک خود را به روز رسانی کرده، و ماموریت، چشم انداز و اصول سازمانی اش را مورد ارزیابی قرار می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن روابط عمومی امریکا در تاریخ 1 ژانویه «طرح تکامل از گذشته» را در طرح استراتژیک 16-2014 خود به جریان می اندازد.
به گزارش شارا، رئیس منتخب این انجمن، ژورف کوهن، گفت: در هر سه سال آتی، انجمن روابط عمومی –که اکنون دارای 21000 عضو از 110 بخش است- طرح استراتژیک خود را به روز رسانی کرده، و ماموریت، چشم انداز و اصول سازمانی اش را مورد ارزیابی قرار می دهد.
اهداف این به روزرسانی شامل: پشتیبانی از ارزش های استراتژیک اخلاق روابط عمومی و نقش پیشرو روابط عمومی در پیشبرد اهداف استراتژیک سازمانی؛ ایجاد جوامع مجازی و چهره به چهره برای ارتباط آموزشی، شبکه ای و تربیتاعضا؛ ارائه فرصت های آموزش مادام العمر مرتبط با اهداف انجمن می شود.
کوهن گفت: «اگر شما فکر می کنید چگونه صنعت روابط عمومی میان سال های 2010 تا 2013 تغییر کرده است، باید بدانید که این یک دوره جابجایی در حرفه ما بوده است.» وی افزود: «در گذشته، ما مدافع سازمان بودن را تمرین می کردیم، اما اکنون این مدافعه از سازمان به عنوان یک رشته پیشرو قلمداد می شود؛ ما جوامع قدرتمندی می ساختیم، اما اکنون آن جوامع به آنلاین و آفلاین تبدیل شده اند. ما همواره تعلیم و تربیت ارائه می کردیم، اما در حال حاضر این تعلیم و تربیت در یک محیطی است که اعضای ما و حرفه ای ها، کلا های زیادی بر سر می گذارند که هیچ گاه مورد استفاده قرار نمی گرفته است.»
بر مبنای اظهارات کوهن، خطوط بین تبلیغات و بازاریابی سنتی در مقابل روابط عمومی، همانند خطوط میان روزنامه نگاری و برند و شهروند تولید کننده محتوا، مبهم شده است. شرایط بگونه ای پیش می رود که حرفه ای ها بایستی در حوزهای میان رشته ای فعالیت روابط عمومی خود را به ثمر برسانند و این چیزی است که انجمن روابط عمومی امریکا بایستی خود را با آن وفق داده تا بتواند منعکس کننده نیازهای در حال تحول اعضای خود باشد.
ابتکاراتی در شرف اجرا است که با اهداف طرح جدید منطبق شده اند. از جمله برنامه کسب و کار / MBA انجمن روابط عمومی امریکا، برنامه ای است که به دانشجویان دانشکده های کسب و کار، ارزش های استراتژیک روابط عمومی آموزش داده می شود. بعلاوه، کارگاهی در کنفرانس بین المللی انجمن روابط عمومی امریکا در سال 2013، که در 26-29 اکتبر در فیلادلفیا برگزار شد، بازتابی از آنچه اعضا می توانند در نگاه به آینده انتظار داشته باشند، را ارائه کرد. برای مثال، تحلیلگر اصلی برایان سولیس، نویسنده و تحلیلگر دیجیتال، سخنرانی اش را در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی و فناوری تلفن همراه ارائه کرد.
کوهن ادامه داد: «بیش از سه سال پیش، متخصصان روابط عمومی نیاز داشتند که همانند یک روزنامه نگار فکر کنند.» «در حال حاضر آنها نیاز دارند همانند یک خبرنگار، مدیرعامل، مدیر بازرگانی و ناشر فکر کنند تا بتوانند در ارتباطات استراتژیک حرفه ای موثر باشند.»


منبع:

 http://www.prweekus.com/prsa-adapts-to-ever-evolving-industry/article/318333/

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد