درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:49   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6706صفحه نخست » خبر یکشنبه، 11 آبان 1392 - 11:55
انجمن روابط عمومی امریکا با صنعت همیشه در حال تکامل سازگار می شود
به گزارش شارا، رئیس منتخب این انجمن، ژورف کوهن، گفت: در هر سه سال آتی، انجمن روابط عمومی –که اکنون دارای 21000 عضو از 110 بخش است- طرح استراتژیک خود را به روز رسانی کرده، و ماموریت، چشم انداز و اصول سازمانی اش را مورد ارزیابی قرار می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن روابط عمومی امریکا در تاریخ 1 ژانویه «طرح تکامل از گذشته» را در طرح استراتژیک 16-2014 خود به جریان می اندازد.
به گزارش شارا، رئیس منتخب این انجمن، ژورف کوهن، گفت: در هر سه سال آتی، انجمن روابط عمومی –که اکنون دارای 21000 عضو از 110 بخش است- طرح استراتژیک خود را به روز رسانی کرده، و ماموریت، چشم انداز و اصول سازمانی اش را مورد ارزیابی قرار می دهد.
اهداف این به روزرسانی شامل: پشتیبانی از ارزش های استراتژیک اخلاق روابط عمومی و نقش پیشرو روابط عمومی در پیشبرد اهداف استراتژیک سازمانی؛ ایجاد جوامع مجازی و چهره به چهره برای ارتباط آموزشی، شبکه ای و تربیتاعضا؛ ارائه فرصت های آموزش مادام العمر مرتبط با اهداف انجمن می شود.
کوهن گفت: «اگر شما فکر می کنید چگونه صنعت روابط عمومی میان سال های 2010 تا 2013 تغییر کرده است، باید بدانید که این یک دوره جابجایی در حرفه ما بوده است.» وی افزود: «در گذشته، ما مدافع سازمان بودن را تمرین می کردیم، اما اکنون این مدافعه از سازمان به عنوان یک رشته پیشرو قلمداد می شود؛ ما جوامع قدرتمندی می ساختیم، اما اکنون آن جوامع به آنلاین و آفلاین تبدیل شده اند. ما همواره تعلیم و تربیت ارائه می کردیم، اما در حال حاضر این تعلیم و تربیت در یک محیطی است که اعضای ما و حرفه ای ها، کلا های زیادی بر سر می گذارند که هیچ گاه مورد استفاده قرار نمی گرفته است.»
بر مبنای اظهارات کوهن، خطوط بین تبلیغات و بازاریابی سنتی در مقابل روابط عمومی، همانند خطوط میان روزنامه نگاری و برند و شهروند تولید کننده محتوا، مبهم شده است. شرایط بگونه ای پیش می رود که حرفه ای ها بایستی در حوزهای میان رشته ای فعالیت روابط عمومی خود را به ثمر برسانند و این چیزی است که انجمن روابط عمومی امریکا بایستی خود را با آن وفق داده تا بتواند منعکس کننده نیازهای در حال تحول اعضای خود باشد.
ابتکاراتی در شرف اجرا است که با اهداف طرح جدید منطبق شده اند. از جمله برنامه کسب و کار / MBA انجمن روابط عمومی امریکا، برنامه ای است که به دانشجویان دانشکده های کسب و کار، ارزش های استراتژیک روابط عمومی آموزش داده می شود. بعلاوه، کارگاهی در کنفرانس بین المللی انجمن روابط عمومی امریکا در سال 2013، که در 26-29 اکتبر در فیلادلفیا برگزار شد، بازتابی از آنچه اعضا می توانند در نگاه به آینده انتظار داشته باشند، را ارائه کرد. برای مثال، تحلیلگر اصلی برایان سولیس، نویسنده و تحلیلگر دیجیتال، سخنرانی اش را در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی و فناوری تلفن همراه ارائه کرد.
کوهن ادامه داد: «بیش از سه سال پیش، متخصصان روابط عمومی نیاز داشتند که همانند یک روزنامه نگار فکر کنند.» «در حال حاضر آنها نیاز دارند همانند یک خبرنگار، مدیرعامل، مدیر بازرگانی و ناشر فکر کنند تا بتوانند در ارتباطات استراتژیک حرفه ای موثر باشند.»


منبع:

 http://www.prweekus.com/prsa-adapts-to-ever-evolving-industry/article/318333/

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد