درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6704صفحه نخست » خبر یکشنبه، 11 آبان 1392 - 12:20
عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی: محتوای بومی کتاب‌های روابط عمومی با کمبود مواجه است
مهدی باقریان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: وی با بیان این‌که برخی افراد کتاب‌های خود را با گردآوری از کتاب‌های ترجمه شده یا تالیفی دیگران می‌نویسند، افزود: این کتاب‌ها بنیه علمی قوی و ارزشمندی ندارند و نمی‌توانند پاسخگوی نیاز کارمندان و کارشناسان حوزه رسانه و روابط‌عمومی باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل انتشارات «کارگزار روابط عمومی» ناشر تخصصی کتاب‌های روابط عمومی بااشاره به فقر تولید محتوای بومی در کتاب‌های این حوزه گفت: یکی از مشکلات اصلی ما تهیه و تدوین کتاب‌های کاربردی مبتنی بر ساختار بومی و محیطی اداره‌ها و سازمان‌های کشور است، این در حالی است که بیشتر افراد به دنبال ترجمه از زبان‌ها و فرهنگ‌های دیگرند.

مهدی باقریان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: معتقدم دانشگاه‌ها باید فعال شوند و با بهره‌گیری از ظرفیت استادان این رشته، زمینه را برای نگارش کتاب‌های تخصصی فراهم کنند.

وی با بیان این‌که برخی افراد کتاب‌های خود را با گردآوری از کتاب‌های ترجمه شده یا تالیفی دیگران می‌نویسند، افزود: این کتاب‌ها بنیه علمی قوی و ارزشمندی ندارند و نمی‌توانند پاسخگوی نیاز کارمندان و کارشناسان حوزه رسانه و روابط‌عمومی باشند.

باقریان همچنین با تاکید بر لزوم حمایت از انتشار آثار این حوزه گفت: نگرش آثار مکتوب علمی و حرفه‌ای با موضوع روابط عمومی موجب تقویت جنبه‌های علمی و محتوایی در فضای حرفه‌ای رسانه‌ها خواهد شد، اگر فعالان این حوزه از نگارش کتاب و مقالات تخصصی غافل شوند، نمی‌توانیم جایگاه روابط عمومی کشور را ارتقا دهیم و سطح کار حرفه‌ای در این بخش بهبود نمی‌یابد.

وی ادامه داد: افرادی که در حوزه ارتباطات و روابط عمومی مجموعه‌های مختلف فعالیت می‌کنند به خوبی با هزینه‌های آموزش، تهیه متون و جزوه‌های آموزشی برای کارشناسان، همچنین زمینه‌های تخصص‌گرایی در این حوزه آشنا هستند و حمایت مجموعه‌های مختلف از انتشار کتاب‌های تخصصی می‌تواند به کاهش هزینه‌های اضافی کمک کند.

باقریان با بیان این‌که توسعه و پیشرفت روابط‌عمومی تنها با توجه به بعد حرفه‌ای و علمی آن انجام می‌شود، عنوان کرد: این انتشارات تاکنون بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه‌ تخصصی روابط‌عمومی منتشر کرده که اغلب این آثار با استقبال خوبی از سوی مخاطبان (قشر دانشجو و استاد) روبه‌رو شده است.

به گفته وی، با توجه به این‌که نشر کتاب و نشریه یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر کشور است، این آثار، اغلب با هدف ترویج و ارتقای سطح دانش نظری و تجربی استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، همچنین کمک به اعتلای روابط عمومی ایران منتشر شده‌است.

عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی در بخش دیگر سخنان خود به هزینه‌های بالای چاپ و نشر، همچنین قیمت کاغذ اشاره کرد و گفت:‌ با توجه به هزینه‌های بالای چاپ، انتشار بیش از 50 عنوان کتاب در این حوزه، گام بسیار مهمی برای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها به شمار می‌آید.

باقریان نشر کتاب در حوزه روابط عمومی را راهکاری برای افزایش سطح دانش فعالان این حوزه دانست و یادآور شد:‌ انتشار منابع تخصصی زمینه بسط همکاری و تعامل علمی بین کنشگران این حوزه با هدف تبادل آموخته ‏ها و تجربیات، همچنین تقویت فضای گفت‌وگو و نقد اندیشه، کمک به اعتلای روابط عمومی ایران و تدارک دسترسی جامعه روابط‌عمومی کشور به کتاب‌های منبع و کاربردی را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: انتشارات کارگزار روابط عمومی با هدف غنای ادبیات روابط عمومی، فعالیت‌های خود را در زمینه توسعه مباحث کاربردی، تقویت و روزآمدکردن اطلاعات دست‌اندرکاران روابط عمومی کشور با بهره‌گیری از استادان صاحبنظر فعالیت می‌کند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد