درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:46   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6634صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 9 آبان 1392 - 06:19
در دهه‌های اخیر علم روابط عمومی پیشرفت خوبی داشته است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیر عامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: روابط عمومی‌ها آیینه تمام‌نمای سازمان‌ها هستند و اگر با رسانه‌ها و افکار عمومی رابطه برقرار کنند در ایفای وظایف موفق‌تر هستند.

به گزارش شارا، حمید بورد در دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان که ظهر امروز در سالن امام رضا (ع) تشکیل شد اظهار کرد: تعریف روابط عمومی در هر سازمانی متناسب با وظایف و کارکرد آن سازمان است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی آیینه تمام نمای یک سازمان هستند تصریح کرد: در دهه‌های اخیر علم روابط عمومی پیشرفت خوبی داشته است، در دهه‌های گذشته دکترای رشته‌های ارتباطات اجتماعی درصد کمی بودند که خوشبختانه حال تعداد آن‌ها افزایش یافته است.

مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه در دین اسلام از برقراری ارتباط براساس تبلیغات دینی سخن بسیار گفته شده است اذعان کرد: در آخرین روش‌های مدیریت آمده است که در سازمان‌ها نیاز به مدیر نداریم بلکه یک رهبر باید کار‌ها را هدایت کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر یک مدیر روابط عمومی خوبی داشته باشد می‌تواند با بدنه سازمان خود به خوبی رابطه برقرار کند که این امر در پیشبرد کار آن سازمان بسیار تاثیر گذار است.

بورد با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در چهار استان و 400 هزار کیلومتر فضا فعال است عنوان کرد: برای هدایت و رهبری این عملیات پیچیده نقش ویژه‌ای برای روابط عمومی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: هرچه سازمان روابط عمومی قوی تری داشته باشند و با رسانه‌ها و افکار عمومی ارتباط بیشتری برقرار کنند در اجرای وظایف محوله مشکلات کمتری دارند.

مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب رسانه‌ها را خطاب قرار داد و گفت: رسانه‌ها باید در ایفای نقش صادقانه تلاش کنند زیرا تاثیرگذاری ان‌ها در افکار عمومی بسیار بالا است و اگر نتوانند صداقت را در رسالت خود لحاظ کنند مسائل و مشکلات بسیاری به وجود می‌آید.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد