درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:22   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6617صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 آبان 1392 - 13:54
بیانیه فعالان، متخصصان و پیشکسوتان روابط عمومی استان خوزستان
در جریان برگزاری دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان، بیانیه جمعی از فعالان عرصه روابط عمومی در استان خوزستان قرائت شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در متن این بیانیه که در مراسم افتتاحیه این سمینار توسط ندا شفیعی، دبیر علمی سمینار قرائت شد، آمده است:

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد
ضمن گرامیداشت تقارن برگزاری دومین سمینار روابط عمومی های استان خوزستان با سالروز شهادت حسین فهمیده و روز مباهله؛ بیانیه جمعی از فعالان، متخصصان و پیشکسوتان روابط عمومی استان خوزستان به آگاهی مسئولان ارجمند و شرکت کنندگان محترم در دومین سمینار روابط عمومی های استان خوزستان می رسد.
امروزه نقش روابط عمومی در تصمیمات استراتژیک سازمان، نقشی موثر قلمداد می شود و حرکت های علمی و حرفه ای از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. روابط عمومی صاحب سبک، به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه، مسئولیتی خطیر در فرایند تصمیم گیری مدیران و شناخت افکار عمومی به عهده دارد. یک سازمان موفق سازمانی است که روابط عمومی کارآمد داشته باشد و آن روابط عمومی موفق است که در جایگاه بایسته و شایسته خود قرار گیرد.
روابط عمومی نوین به مثابه آینه تمام نمای مطالبات بر حق مردم، از سازمان ها و نهادهایی است که برای خدمت به آنها بنیان نهاده شده اند. سمینار روابط عمومی ها فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه مسیر طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند در خور شان و منزلت جوامع امروزی طراحی و تدبیر شود.
با عنایت به تجربیان چندساله فعالان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی و یافته های ارزشمند برگزارکنندگان نخستین سمینار روابط عمومی های استان خوزستان؛ مطالب و راهکارهای ذیل به مسئولان، برنامه ریزان و دانشگاهیان استان خوزستان پیشنهاد می گردد:


1)     مجمعی از پیشکسوتان و کارشناسان روابط عمومی با همکاری دانشگاهیان، نمایندگان و مسئولان تشکیل گردد و به تدوین خط مشی، اهداف و چشم انداز اصولی و کاربردی مورد نیاز برای تحقق روابط عمومی پویا و موثر مطابق با موقعیت استراتژیک و بافت فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان اقدام نماید.
2)     مدیران ارشد دستگاه های استان و در راس آنها استاندار محترم، تمامی دستگاه های استان را موظف نمایند تا با اصلاح نگاه سنتی خود به فرهنگ اطلاع رسانی و روابط عمومی با رویکردی کاربردی و متناسب با موقعیت فرهنگی و اجتماعی استان در راستای اجرایی نمودن رسالت واقعی و اصولی روابط عمومی گام بردارند.
3)     تشکیل شورای مشورتی با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی ها با هدف بهینه سازی تعاملات و جریان اطلاع رسانی در استان خوزستان لازم و ضروری است.
4)     تعیین جایگاه صنفی به منظور استانداردسازی و کاربردی نمودن آموزش ها، ایجاد نظام انضباطی حرفه ای و تدوین ضوابط فنی و تکنیکی، راهکاری اصولی است که به منظور تقویت منزلت و جایگاه حرفه ای روابط عمومی باید مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد.
5)     توجه به آموزش های کاربردی فعالان روابط عمومی و بکارگیری کارشناسان تحصیلکرده رشته روابط عمومی و علوم ارتباطات لازمه تحقق روابط عمومی پویا و کاربردی در استان خوزستان است که باید مورد توجه مراجع ذی صلاح و سازمان ها قرار گیرد.
6)     تعیین جایگاه و چارت سازمانی اصولی روابط عمومی و لزوم توجه جدی به جایگاه این حرفه در فرصت های استخدامی پیش رو، دغدغه اکثر فعالان و دانشجویان روابط عمومی است که نیازمند رویکردی هدفمند از سوی همه مسئولان استان است.
7)     ضروری است با تشکیل شورایی از متخصصان و پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی در استان خوزستان، بر نحوه انتخاب مدیران روابط عمومی دستگاه ها نظارت شود.
8)     همانطور که درست اندرکاران این عرصه می دانند حرفه روابط عمومی برای سومین سال متوالی به عنوان پنجمین شغل پر استرس جهان شناخته شده است و توجه جدی به این مهم لزوم قرارگیری این حرفه را در لیست مشاغل سخت و زیان آور بیش از پیش مشهود می کند.
9)     با توجه به ضرورت ایجاد نگاه علمی بر فرایند فعالیت روابط عمومی ها و استقبال جوانان تحصیلکرده استان از رشته دانشگاهی روابط عمومی، ورود دانشگاه های استان به مقطع تحصیلات تکمیلی در زمینه ارتباطات و روابط عمومی ضروری به نظر می رسد.

در پایان تاکید می گردد با توجه به اینکه در دنیای مدرن امروز اطلاعات و ارتباطات حرف نخست را در کامیابی و موفقیت سازمان ها می زند، ضروری است تمامی مسئولان دانشگاهیان و فعالان عرصه ارتباطات با همتی بلند و تلاشی عالمانه دست در دست یکدیگر ارتقا جایگاه سازمانی روابط عمومی ها را میسر سازند.

 

 منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد