درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 08:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6569صفحه نخست » بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومیسه شنبه، 7 آبان 1392 - 08:47
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: محمدتقی روغنی‌ها
نخستین جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران برگزار و محمدتقی روغنی‌ها، نویسنده کتاب «گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» به عنوان مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)در نخستین جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران محمد خدادی، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان رییس هیات مدیره و محمدتقی روغنی‌ها به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران انتخاب شدند.

محمدتقی روغنی‌ها متولد سال 1339 تهران است و مدرک دکترای ارتباطات دارد. وی دارای سابقه روزنامه‌نگاری و از استادان دانشکده خبر به‌شمار می‌آید. وی کتاب «گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» را تدوین کرده و ترجمه «خبرنگاری کاربردی» نوشته «جفری هریس» و «دیوید اسپارک» را در کارنامه فرهنگی‌اش ثبت کرده است.


«گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» با هدف آموزش گزارشگری تهیه شده و حاصل تجربیات بیش از دو دهه کار خبری نویسنده و چند سال تدریس در این زمینه است. در این کتاب اهداف و اصول گزارش‌نویسی و ویژگی‌های حرفه‌ای گزارشگران بررسی شده و در بخش‌های بعد دسته‌بندی انواع گزارش، ویژگی‌ها، مراحل تهیه و نحوه نگارش هر یک از آن‌ها بیان شده است.


کتاب «خبرنگاری کاربردی» نیز راهنمای تفصیلی درباره انواع کارهای خبری و گزارشی است و خبرنگاران می‌توانند از نخستین روز کار در رسانه‌ها، آن‌را مورد استفاده قرار دهند. عناوین بخش‌های مختلف کتاب عبارتند از شناخت خبر، اتاق خبر، گردآوری خبر، ایده‌های تصویری، خبرنگاری منطقه‌ای، مصاحبه، خبرنویسی، تهیه خبرهای سیاسی، صنعتی، ورزشی، هنری و گزارش‌نویسی.


موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران به صاحب امتیازی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند.

 

 

  

 منبع: خبرگزاری ایبنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد