درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:53   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6569صفحه نخست » بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومیسه شنبه، 7 آبان 1392 - 09:23
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: محمدتقی روغنی‌ها
نخستین جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران برگزار و محمدتقی روغنی‌ها، نویسنده کتاب «گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» به عنوان مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)در نخستین جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران محمد خدادی، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان رییس هیات مدیره و محمدتقی روغنی‌ها به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران انتخاب شدند.

محمدتقی روغنی‌ها متولد سال 1339 تهران است و مدرک دکترای ارتباطات دارد. وی دارای سابقه روزنامه‌نگاری و از استادان دانشکده خبر به‌شمار می‌آید. وی کتاب «گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» را تدوین کرده و ترجمه «خبرنگاری کاربردی» نوشته «جفری هریس» و «دیوید اسپارک» را در کارنامه فرهنگی‌اش ثبت کرده است.


«گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» با هدف آموزش گزارشگری تهیه شده و حاصل تجربیات بیش از دو دهه کار خبری نویسنده و چند سال تدریس در این زمینه است. در این کتاب اهداف و اصول گزارش‌نویسی و ویژگی‌های حرفه‌ای گزارشگران بررسی شده و در بخش‌های بعد دسته‌بندی انواع گزارش، ویژگی‌ها، مراحل تهیه و نحوه نگارش هر یک از آن‌ها بیان شده است.


کتاب «خبرنگاری کاربردی» نیز راهنمای تفصیلی درباره انواع کارهای خبری و گزارشی است و خبرنگاران می‌توانند از نخستین روز کار در رسانه‌ها، آن‌را مورد استفاده قرار دهند. عناوین بخش‌های مختلف کتاب عبارتند از شناخت خبر، اتاق خبر، گردآوری خبر، ایده‌های تصویری، خبرنگاری منطقه‌ای، مصاحبه، خبرنویسی، تهیه خبرهای سیاسی، صنعتی، ورزشی، هنری و گزارش‌نویسی.


موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران به صاحب امتیازی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند.

 

 

  

 منبع: خبرگزاری ایبنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد