درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6565صفحه نخست » سه شنبه، 7 آبان 1392 - 07:46
آیا ورزشگاه رئال مادرید به ورزشگاه مایکروسافت تغییر نام ‌می‌دهد؟
بیل گیتس در تلاش است تا نام استادیوم ‫سنتیاگو برنابئو را به استادیوم مایکروسافت تغییر دهد.
  

 

 

 آیا ورزشگاه رئال مادرید به ورزشگاه مایکروسافت تغییر نام ‌می‌دهد؟

 

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک روزنامه اسپانیایی گزارش داده که بیل گیتس در حال مذاکره با باشگاه رئال مادرید است تا یک قرارداد همکاری با این مجموعه که در حال حاضر با ارزش‌ترین باشگاه ورزشی دنیا است، منعقد کند. بیل گیتس در تلاش است تا نام استادیوم ‫سنتیاگو برنابئو را به استادیوم مایکروسافت تغییر دهد

ارزش این معامله حدود 10 میلیون دلار در سال برآورد شده است. در حال حاضر باشگاه رئال مادرید در حدود 3.5 میلیارد دلار ارزش دارد و به عنوان با ارزش‌ترین باشگاه ورزشی دنیا از آن یاد می‌شود.

 

ورزشگاه برنابئو در سال 1947 افتتاح شد و با گسترشی که در سال 2011 یافت اکنون می‌تواند 85454 تماشاگر را در خود جای دهد. این ورزشگاه به پاس زحمات رئیس افسانه‌ای قوهای سپید، به نام وی مزین شده استهرچند فروش نام استادیوم، اقدام تبلیغاتی جدیدی است، اما باشگاه‌های بزرگ فوتبال همچون آرسنال، منچستر سی‌تی، بایرن مونیخ همگی با کمپانی‌های بزرگ قراردادهایی را منعقد نموده‌اند. از سوی دیگر نیز شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه فناوی همچون AT&T یا یاهو نیز با باشگاه‌‌های ورزشی وارد تعامل شده‌اند. اما این تعامل در قالب‌های تبلیغاتی بوده نه تغییر نام استادیوم.

 

این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند و هیچ کدام از دو طرف، آن را تایید یا تکذیب نکرده‌اند؛ اما دور از ذهن نیست اگر مایکروسافت بخواهد ارتباط نزدیکی را با باشگاه ورزشی معتبری مثل رئال مادرید برقرار کند.

 

به نظر می‌رسد این پیشنهادها در راستای طرح گسترش ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که توسط رئیس فعلی باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرس پیگیری می‌شود، به باشگاه رئال مادرید ارائه شده است. این طرح که در سال 2016 کلید خواهد خورد، چهره‌ای حرفه‌ای‌تر و تعاملی‌تر را برای این ورزشگاه به ارمغان خواهد آورد.

 

 منبع: نامه نیوز

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد