درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6483صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 4 آبان 1392 - 20:25
توضیحات مشایخی درباره سواستفاده از نامش
  

جمشید مشایخی یکی از کم حاشیه‌ترین و محبوبترین بازیگران ایرانی است که به همراه علی نصیریان و عزت‌الله انتظامی بازمانده نسل بازیگرانی هستند که بیش از نیم‌قرن از زندگی‌شان را صرف هنر کرده‌اند اما یکی از اتفاقات عجیبی که مدت‌هاست در زندگی جمشید مشایخی تکرار می‌شود، سوءاستفاده از نام این بازیگر شناخته شده است.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرآنلاین، جمشید مشایخی یکی از کم حاشیه‌ترین و محبوبترین بازیگران ایرانی است که به همراه علی نصیریان و عزت‌الله انتظامی بازمانده نسل بازیگرانی هستند که بیش از نیم‌قرن از زندگی‌شان را صرف هنر کرده‌اند اما یکی از اتفاقات عجیبی که مدت‌هاست در زندگی جمشید مشایخی تکرار می‌شود، سوءاستفاده از نام این بازیگر شناخته شده است.

سرنخ نوشت: طی دو سال اخیر متأسفانه اتفاقاتی برای مشایخی رخ داده که این سئوال را به ذهن می‌آورد که چرا همیشه از نام این بازیگر جهت کلاهبرداری سوءاستفاده می‌شود، که البته جواب هم مشخص است اینکه کلاهبرداران همیشه از نام افراد معتبر برای فریب طعمه‌هایشان استفاده می‌کنند.

استاد مشایخی که این روزها به دنبال وکیل مجربی است تا از کلاهبردارانی که از نام او سوءاستفاده کرده‌اند شکایت کند، به سئوالاتی که در این خصوص داشتیم پاسخ داد تا مردم بدانند اگر کسی از این به بعد خواست به نام او، دیگران را تشویق به خرید زمین، ملک و آپارتمان بکند، هوشیار باشند.

 

چرا این همه از اسم شما برای کلاهبرداری مختلف سوءاستفاده می‌شود؟

خنده... واقعاً خودم هم نمی‌دانم. الان مدتی است مسائلی از این دست پیش می‌آید که آزاردهنده است.

لطفاً درباره آخرین مورد که در هفته گذشته در رسانه‌ها به آن اشاره داشته‌اید توضیحات بیشتری بدهید.

چند روز قبل یکی از دوستان مطبوعاتی من تماس گرفت و خبر مهمی داد، زمانی که ایشان داشت تعریف می‌کرد چه دیده و شنیده واقعاً شگفت‌زده شده بودم. او به من گفت در تقاطع چهار راه ولیعصر (عج)، دو جوان را دیده که برگه‌هایی در دست داشته‌اند که آگهی مربوط به فروش قطعات زمینی در محمودآباد روی آن‌ها چاپ شده بود. آن‌ها برای آنکه مردم را برای خرید این زمین متقاعد کنند به آن‌ها می‌گفتند که جمشید مشایخی این زمین‌ها را خریده و مالک آن‌هاست. جالب است که در کنار برگه‌ها اسم مرا هم نوشته بودند. زمانی که دوستم این ماجرا را برای من تعریف کرد، خیلی ناراحت شدم. نمی‌توانم بفهم که هموطنان من دست به چنین کاری بزنند.

 

شما این قضیه را پیگیری کردید؟

برای اینکه از ماجرا باخبر شوم با شماره‌ای که روز تبلیغات فروش زمین‌ها درج شده بود تماس گرفتم. زمانی که خودم را معرفی کردم آن‌ها نه تنها عذرخواهی نکردند و ماجرا را توضیح ندادند که به بدترین شکل ممکن با من برخورد کردند و گوشی را گذاشتند. این روزها به دنبال این هستم که از طریق وکیلم و کمک وکلای دیگر کاری کنیم تا این نوع سوءاستفاده‌ها کاملاً از بین برود.

 

قبلاً هم شما درگیر چنین مسائلی شده بودید؟ درست است؟

قبلاً هم ماجرا سر یک زمین بود. عده‌ای زمینی را در تهران با امضای من فروخته بودند. در حالی که من روحم هم از این زمین خبر نداشت و بعداً توسط مراجع قضایی متوجه ماجرا شدم. این اتفاق دیگر هم بود که به خانه از بازیگران مربوط می‌شد. سال‌ها قبل یکی از اعضای هیأت‌ مدیره‌ خانه بازیگران، مؤسسه‌ای راه‌اندازی کرده بونند و از بچه‌های بازیگر می‌خواست با پرداخت پولی در آنجا ثبت‌نام کنند و آپارتمان بگیرند. این در حالی بود که من اصلاً روحم از این مسئله خبر هم نداشت. آن زمان به گفته وکلیم چیزی حدود 900 میلیون تومان کلاهبرداری شده بود که در نهایت هم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد.

 

مدتی قبل هم مسئله آموزشگاه‌های بازیگری سرزبان‌ها افتاده بود. آن هم یک مورد از این کلاهبرداری‌ها بود؟

بله! متأسفانه این مسئله هم بود. من حتی در یک آیتم خبری حضور پیدا کردم و به مردم هشدار دادم که من تا به حال در هیچ آموزشگاهی درس نداده‌ام، زمانی متوجه این قضیه شدم که یکی از هنرجویان این آموزشگاه با منزلم تماس رفت و گفت که آموزشگاهی از نام و عکس من جهت جذب هنرجو سوءاستفاده کرده است.

تنها چیزی که می‌توانم این است که باید برای چنین آموزشگاه‌هایی تأسف خورد که با ناجوانمردانه‌ترین روش‌ها در پی کسب درآمد هستند. امیدوارم مسئولان سینمایی فکری برای حل این مشکل بکنند تا شاهد چنین سوءاستفاده‌هایی نباشیم. مردمی که مرا می‌شناسند می‌دانند که هیچ‌وقت در زندگی دنبال این مسائل نبوده و نیستم ولی نمی‌دانم چرا این مسائل همیشه دور و اطراف من رقم می‌خورد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد