دوره آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی در بندر خرمشهر برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمدحسین علائی از برگزاری دوره آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی در بندر خرمشهر خبر داد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، مدیر روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: دوره آموزشی "رویکردهای نوین در روابط عمومی" با حضور مدیران و کارشناسان ادارات و سازمان های شهرستان خرمشهر بمدت سه روز با تدریس دکتر احمد یحیایی ایله ای در بندر خرمشهر برگزار شد.
علائی ادامه داد : مدیران و کارکنان روابط عمومی بایستی برای ارتقای جایگاه سازمان ها و ادارات شهرستان به مهارت های تخصصی روابط عمومی بصورت علمی آشنا شوند و لازم است دوره های آموزشی تخصصی دراین زمینه بصورت ادواری برگزار شود.
وی افزود : دوره ی آموزشی رویکردهای نوین در روابط عمومی، سومین دوره ی آموزشی تخصصی است که طی دو سال اخیر، توسط بندر خرمشهر و با حضور بیش از 40 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرستان خرمشهر برگزار می شود.
همچنین دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد دانشگاه های تهران و مدرس و محقق روابط عمومی گفت : تلفیق علم و تجربه می تواند کارگزاران روابط عمومی را به افرادی حرفه ای برای انجام فعالیت ها تبدیل نماید.
روابط عمومی بایستی سیستمی مدیریت شود
مدیران روابط عمومی بایستی دانش و مهارت های علمی لازم را فرا گیرند تا روابط عمومی سیستمی و نه متکی به شخص مدیریت شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در گردهمایی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان خرمشهر ضمن بیان مطلب فوق گفت : رویکردهای مدیریت سیستمی می تواند روابط عمومی را به عنوان بخشی کارآمد در خدمت سازمان ها قرار دهد.
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار داشت : معنا و مفهوم روابط عمومی تأکید دارد که توجه به تعامل با عموم مردم هدف اصلی روابط عمومی است و روابط عمومی ها با اتکا به آن می توانند سازمان ها را در انجام درست فعالیت ها و رضایت مندی مردم و مشتریان کمک کنند.
مهندس دریس بیان کرد : روابط عمومی ها برای تعامل مطلوب و مثبت درون سازمانی و برون سازمانی بیشتر از هر چیزی به آشنایی و بکارگیری تکنیک های مدرن نیازمند است.
لازم به یادآوری است : گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان خرمشهر، با حضور دکتر یحیایی ایله ای توسط اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به مدت سه روز برگزار شد.
مردم با ارزش ترین سرمایه ادارات هستند
مردم با ارزشترین سرمایه ادارات هستند و مدیران و کارکنان ادارات و سازمان های دولتی بایستی به شعور مردم احترام بگذارند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عبدالله حسینی فرماندار شهرستان خرمشهر در گردهمایی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان ضمن بیان این مطلب گفت : روابط عمومی ها بایستی نزدیکترین واحد اداری در بدو ورود مردم به ادارات و سازمان ها باشند، حرف مردم را بشنوند و برای رضایت مندی مردم بطور مستمر با آنان تعامل سازنده داشته باشند.
فرماندار خرمشهر بیان کرد : مدیریت انتظارات و رضایتمندی ارباب رجوع در ادارات کار روابط عمومی است و اگر روابط عمومی فعال و مثبت نباشد، سازمان ها از نظر مردم ناکارآمد بنظر می رسند.
وی اظهار داشت : برای خدمت به مردم روابط عمومی ها به آموزش و دانش نیازمند هستند تا بتوانند با همکاری سایر واحدهای ادارات و بصورت علمی خدمتگزار مردم باشند.
خاطرنشان می سازد گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان خرمشهر به مدت سه روز با حضور دکتر یحیایی ایله ای و توسط اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار شد. |