درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6475صفحه نخست » خبر یکشنبه، 4 آبان 1392 - 14:19
گزارش برگزاری دوره آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی
مدیر روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر  گفت: دوره آموزشی "رویکردهای نوین در روابط عمومی" با حضور مدیران و کارشناسان ادارات و سازمان های شهرستان خرمشهر بمدت سه روز در بندر خرمشهر برگزار شد.
  

 

دوره آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی در بندر خرمشهر برگزار شد

 

گزارش برگزاری دوره آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمدحسین علائی از برگزاری دوره آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی در بندر خرمشهر خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، مدیر روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر  گفت: دوره آموزشی "رویکردهای نوین در روابط عمومی" با حضور مدیران و کارشناسان ادارات و سازمان های شهرستان خرمشهر بمدت سه روز با تدریس دکتر احمد یحیایی ایله ای در بندر خرمشهر برگزار شد.

علائی ادامه داد : مدیران و کارکنان روابط عمومی بایستی برای ارتقای جایگاه سازمان ها و ادارات شهرستان به مهارت های تخصصی روابط عمومی بصورت علمی آشنا شوند و لازم است دوره های آموزشی تخصصی دراین زمینه بصورت ادواری برگزار شود.

وی افزود : دوره ی آموزشی رویکردهای نوین در روابط عمومی، سومین دوره ی آموزشی تخصصی است که طی دو سال اخیر، توسط بندر خرمشهر و با حضور بیش از 40 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرستان خرمشهر برگزار می شود.

همچنین دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد دانشگاه های تهران و مدرس و محقق روابط عمومی گفت : تلفیق علم و تجربه می تواند کارگزاران روابط عمومی را به افرادی حرفه ای برای انجام فعالیت ها تبدیل نماید.

 

روابط عمومی بایستی سیستمی مدیریت شود

مدیران روابط عمومی بایستی دانش و مهارت های علمی لازم را فرا گیرند تا روابط عمومی سیستمی و نه متکی به شخص مدیریت شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در گردهمایی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان خرمشهر ضمن بیان مطلب فوق گفت : رویکردهای مدیریت سیستمی می تواند روابط عمومی را به عنوان بخشی کارآمد در خدمت سازمان ها قرار دهد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار داشت : معنا و مفهوم روابط عمومی تأکید دارد که توجه به تعامل با عموم مردم هدف اصلی روابط عمومی است و روابط عمومی ها با اتکا به آن می توانند سازمان ها را در انجام درست فعالیت ها و رضایت مندی مردم و مشتریان کمک کنند.

مهندس دریس بیان کرد : روابط عمومی ها برای تعامل مطلوب و مثبت درون سازمانی و برون سازمانی بیشتر از هر چیزی به آشنایی و بکارگیری تکنیک های مدرن نیازمند است.

لازم به یادآوری است : گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان خرمشهر، با حضور دکتر یحیایی ایله ای توسط اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به مدت سه روز برگزار شد.گزارش برگزاری دوره آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی

 

مردم با ارزش ترین سرمایه ادارات هستند

مردم با ارزشترین سرمایه ادارات هستند و مدیران و کارکنان ادارات و سازمان های دولتی بایستی به شعور مردم احترام بگذارند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عبدالله حسینی فرماندار شهرستان خرمشهر در گردهمایی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان ضمن بیان این مطلب گفت : روابط عمومی ها بایستی نزدیکترین واحد اداری در بدو ورود مردم به ادارات و سازمان ها باشند، حرف مردم را بشنوند و برای رضایت مندی مردم بطور مستمر با آنان تعامل سازنده داشته باشند.

فرماندار خرمشهر بیان کرد : مدیریت انتظارات و رضایتمندی ارباب رجوع در ادارات کار روابط عمومی است و اگر روابط عمومی فعال و مثبت نباشد، سازمان ها از نظر مردم ناکارآمد بنظر می رسند.

وی اظهار داشت : برای خدمت به مردم روابط عمومی ها به آموزش و دانش نیازمند هستند تا بتوانند با همکاری سایر واحدهای ادارات و بصورت علمی خدمتگزار مردم باشند.

خاطرنشان می سازد گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان خرمشهر به مدت سه روز با حضور دکتر یحیایی ایله ای و توسط اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد