درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6472صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 4 آبان 1392 - 13:31
حضور بانوان در عرصه تبلیغ؛ عاملی مهم در مقابله با تهاجم فرهنگی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین با اشاره به این مطلب که حضور بانوان در عرصه تبلیغ عاملی مهم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: امروز نقش مؤثر زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست زیرا آنان در فرهنگ‏سازی بیشترین نقش را دارند.

مهین ستمدیده، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به ضرورت حضور بانوان در عرصه تبلیغ گفت: ضرورت حضور بانوان در عرصه تبلیغ ابزاری محکم برای مقابله با دشمنان است.

وی افزود: همچنین زنان در فرهنگ‏سازی بیشترین نقش را دارند و همین نقش مؤثر و کلیدی، موجب شده که نوک تیز حمله دشمن در جهانی شدن و استحاله فرهنگی متوجه آنان باشد.

ستمدیده با اشاره به این‌که از چالش‌های مهم فرهنگی عصر حاضر بانوان جامعه اسلامی هستند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل آسیب‌زا در جامعه بانوان در مقابله با تهاجم فرهنگی، که موجبات تأثیرات فرهنگ غرب میان بانوان می‌شود، مسئله کم‌توجهی به نقش‌های زنانه است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین در ادامه به وضعیت فعالیت بانوان مبلغ اشاره کرد و گفت: بانوان مبلغ باید آگاهانه و هدفمند بتوانند در گسترش فرهنگ و معارف اسلامی در عرصه تبلیغ وارد شوند و با توجه‌ به هدف تبلیغ همگام با آگاهی از مسائل روز تاثیرگذار در جامعه انجام وظیفه کنند.

ستمدیده در پایان اظهار کرد: یکی از تلاش‏های عمده دشمن برای توفیق یافتن در تحقق اهداف شومش، مسئله ایجاد حالت بی‏اعتنایی به ارزش‏های اخلاقی است به همین سبب امروز نقش مؤثر زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست زیرا زنان در فرهنگ‏سازی بیشترین نقش را دارند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد