درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6471صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 4 آبان 1392 - 14:03
صدور کارت خبرنگاری بر اساس وضع قوانین شورای روابط عمومی استان ایلام
  
برخی از نشریات محلی ایلام فاقد استانداردهای روزنامه نگاری هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-سردبیر هفته نامه آلامتو استان ایلام گفت: برخی از نشریات محلی استان ایلام فاقد ویژگی ها و استانداردهای روزنامه نگاری هستند و در این زمینه باید چاره ای اندیشده شود.
سعید بگ نظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان ایلام با داشتن 32 نشریه محلی با سلایق فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مختلف از ظرفیت های کمی بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: گروهی از همکاران مهمترین مشکلات مطبوعات استان را اقتصادی می‌نامند و معتقدند که به دلیل نبود صنعت و بخش خصوصی فعال و توانمند در استان، مطبوعات بدون حمایت مالی و وابستگی اقتصادی به دولت، قادر نیستند روی پای خود بایستد، بنابراین، هر وقت دولت دست رحمت خود را از سر مطبوعات بردارد، نشریات یکی پس از دیگری ورشکسته می‌شوند.
بگ نظری اظهار داشت: بدین ترتیب مهمترین مسیر درآمد زایی مطبوعات محلی خود به خود به عنوان مانعی اساسی برای طرح انتقادهای اصولی نیز درآمده است.
وی افزود: در این رابطه انعکاس مطلوب اخبار سازمانهای دولتی می تواند به امتیاز و یا اولویتی برای آنها تلقی شود. متأسفانه در پاره ای از موارد می توان به روابط ناسالم در میان مطبوعات و برخی روابط عمومی ها نیز اشاره نمود که در صورت عدم توجه می تواند به شکل پیچیده ای درآمده و همه مطبوعات را تحت الشعاع قرار دهد.
این روزنامه نگار تصریح کرد: گام دوم تامین نیروی تخصصی و آموزش‌های مستمر مطابق نیازهای روز است و البته در سنوات گذشته مسئولان امر آموزش نیروهای مطبوعاتی را آغاز کرده‌اند اما سطح پایین کلاس‌های برگزار شده عملا خروجی مثبتی را در پی نداشته است که البته اکنون یک عده روزنامه نگار حرفه ای نه به شکل آکادمیک بلکه به صورت تجربی و عملی داریم که هم اکنون در برخی مطبوعات مشغول فعالیت هستند که می توان به جرات گفت چراغ مطبوعات استان را اینان روشن نگه داشته‌اند.
وی بیان داشت: مطبوعات محلی از نقطه نظر دریافت یارانه های دولتی وضعیت خوبی ندارند و محرمانه بودن شیوه پرداخت یارانه به مطبوعات محلی صدمات زیادی بر بدنه جامعه مطبوعات محلی استان وارد کرده است.
وی ادامه داد: یارانه پرداختی به نشریات محلی صرفا براساس تیراژ است و اختصاص یارانه باید بر اساس ضوابط معینی باشد، یعنی مواردی نظیر انتشار منظم نشریه، پرداختن به مسائل جامعه، تولید خبر و مطلب با رویکرد محلی و بومی، تشویق مخاطبان بومی ‌در افزایش فرهنگ روزنامه خوانی و همچنین جذب عده ای از جوانان به عنوان خبرنگار و سایر عوامل توسط هفته نامه ها در این اختصاص لحاظ شود.
بگ نظری اظهار داشت: متولیان فرهنگ استان و به ویژه کسانی که کار نظارت بر مطبوعات را عهده دارهستند باید دقت بیشتر روی فعالیت های مطبوعات داشته باشند تا ببینند چه کسانی کار مفید انجام می دهند و ضمن تشویق با ملاکهای عینی آنها را مورد حمایت مالی و کمکهای دولتی قرار دهند.
وی گفت: با اجرای دقیق قانون تخصیص نیم درصدی اعتبارات دستگاه ها در جهت اجرای کار فرهنگی، اجرای بند (ی) ماده  ۱۰۴ برنامه چهارم توسعه که مربوط به مسایل مالی فعالیتهای فرهنگی است، بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.
این روزنامه نگار عنوان کرد: علاوه بر یارانه کاغذ که به صورت سالانه تخصیص می‌یابد پیشنهاد می‌شود برای بهبود و پیشرفت مطبوعات محلی استان‌های محروم با تقریر قوانین ویژه ای از بخش خصوصی فعال، کمک های مشخصی طلب شود.
وی ادامه داد: ارزیابی تخصصی مطبوعات محلی بطور جدی در کار مدیریت استان قرار گیرد تا رفته رفته کار حرفه ای و وضعیت مطبوعات محلی از لحاظ کیفیت روز به روز بهتر شود.
وی افزود: خانه‌ مطبوعات و ارشاد اسلامی استان می‌توانند به صورت هفتگی و یا ماهانه نشریات استان را تحلیل محتوی کنند و نشریات محلی نمونه را از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما اعلام کنند تا بدین سبب رقابت در بین نشریات به وجود آید.
بگ نظری اظهار داشت: علی‌رغم تعداد بسیار اندک آگهی‌ها در ایلام، متاسفانه شاهد انتشار آنها در نشریاتی با مرکزیت استان‌های همجوار هستیم که ارشاد ایلام می‌تواند در این زمینه به سود مطبوعات تحت مدیریت خویش وارد عمل شود. جداسازی شغل بازاریاب‌ها از خبرنگاران که در این خصوص می‌توان با بیمه کردن بازاریاب‌ها و دادن یک‌سری امتیازات به آنها بین آنها و خبرنگاران تفکیک قائل شد.
وی بیان داشت: پیگیری ساخت مجتمع دفاتر مطبوعات محلی که با انجام این پروژه می توان بار سنگین اجاره دفاتر را از روی دوش گردانندگان این نشریات برداشت.
وی ادامه داد: پیگیری ساخت فاز دوم مسکن خبرنگاران با توجه به تجربه موفق فاز اول، صدور کارت خبرنگاری برای خبرنگاران واقعی و وضع قوانینی در شورای روابط عمومی استان مبنی بر اینکه فقط خبرنگاران دارای کارت شناسایی معتبر شرایط حضور در جلسات و نشست‌ها را دارند، اعزام خبرنگاران به سایر مطبوعات محلی موفق در اقصی نقاط کشور جهت کسب تجربه، راه‌اندازی ایجاد صندوق اعتباری حمایت از خبرنگاران، راه‌اندازی هرچه سریع‌تر سرای روزنامه‌نگاران در استان، تخصیص دادن وام‌هایی برای توسعه‌ی این نشریات و همچنین ایجاد زمینه‌ای که هر شش ماه یک بار جشنواره‌های مطبوعاتی در استان با نگاه ویژه‌ای به نشریات محلی برخی از موارد پیشنهادی در جهت توسعه و بهبود وضعیت نگران کننده مطبوعات محلی در استان ایلام هستند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد