درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 - 11:32   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد
  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم
  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6441صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیجمعه، 3 آبان 1392 - 20:10
دستور خطّ فارسى
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  قواعد کلّى (1. حفظ چهرۀ خطّ فارسى؛ 2. حفظ استقلال خط؛ 3. تطابق مکتوب و ملفوظ؛ 4. فراگیر بودن قاعده؛ 5. سهولت نوشتن و خواندن؛ 6. سهولت آموزش قواعد؛ 7. فاصله‌گذارى و مرزبندى براى حفظ استقلال کلمه و درست‌خوانى)
 ویژگى‌هاى خطّ فارسى (جدول 1. نشانه‌هاى خطّ فارسى «نشانه‌هاى اصلى»؛ جدول 2. نشانه‌هاى خطّ فارسى «نشانه‌هاى ثانوى»)
 املاى بعضى از واژه‌ها و پیشوندها و پسوندها (اى (حرف ندا)؛ این، آن؛ همین، همان؛ هیچ؛ چه؛ را؛ که؛ ابن؛ به؛ بای زینت؛ نون نفى، میم نهى؛ بى؛ مى و همى؛ هم؛ تر و ترین؛ «ها»ى نشانهٔ جمع)
 مجموعهٔ ام، اى، است،...؛ ضمایر ملکى و مفعولى؛ یاى نکره و مصدرى و نسبى؛ کسرۀ اضافه؛ نشانهٔ همزه (همزۀ میانى؛ همزۀ پایانى؛ جدول 3. راهنماى کتابت همزه)
 واژه‌ها و ترکیبات و عبارات مأخوذ از عربى (ة؛ ــ و ــ ؛ الف کوتاه)؛ تنوین، تشدید، حرکت‌گذارى، هجاى میانى «ـ وو ـ»
 ترکیبات (الف ـ کلمات مرکّبى که الزاماً پیوسته نوشته مى‌شود؛ ب ـ کلمات مرکّبى که الزاماً جدا نوشته مى‌شود)
 واژه‌هایى با چند صورت املایى (فهرست واژه‌هاى داراى دو یا چند صورت املایى با ضبط مختار؛ فهرست اَعلام داراى دو یا چند صورت املایى با ضبط مختار)
 
     براى بارگیری دستور خط فارسى به‌صورت پی.دی.اف. به اینجا مراجعه کنید.
 

http://shara.ir

Iranian Public Relations News Network(shara)

http://en.shara.ir/login.php

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)

http://www.irancpr.ir/fa/?current=home

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند


  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی


  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد


  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد


  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو


  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی


  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟


  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد