درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6424صفحه نخست » پنجشنبه، 2 آبان 1392 - 21:51
برندها تبلیغات خود در فیس بوک را افزایش داده اند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صفحه ها در فیس بوک می توانند به دو صورت تبلیغ شوند. یکی تبلیغ مستقیم صفحه است و دیگری تبلیغ مطالب به اشتراک گذاشته شده در صفحه است. در این مطلب به بررسی آمار رو به رشد تبلیغ مطالب به اشتراک گذاشته در فیس بوک توسط برندها پرداخته می شود.
شاید در صورتی که مدیر یک صفحه در فیس بوک باشید به دکمه ای در پائین مطالب با متن Boost Post توجه کرده باشید. با کلیک بر روی این لینک باکسی باز می شود که مطابق با تصویر زیر است.
 

برندها تبلیغات خود در فیس بوک را افزایش داده اند


در قسمت زرد رنگ بالای این باکس نوشته شده که در صورت پرداخت مبلغی می توانید مطلب مورد نظر را بیشتر در معرض دید قرار دهید و مخاطبی که این مطلب را ببیند شما انتخاب می کنید. مثلا در صورت تمایل می توانید این مطلب را به طرفداران صفحه خود (آن هایی که صفحه را لایک زده اند) و دوستان آن ها نمایش دهید.
بعد از آشنایی بیشتر با این نوع تبلیغ در فیس بوک به بررسی نتایج یک بررسی که در این مورد صورت گرفته است پرداخته می شود.
بر اساس نتایج یک بررسی درصد زیادی از برندها از این روش تبلیغاتی برای افزایش تعداد مخاطبان مطالب به اشتراک گذاشته خود در فیس بوک استفاده می کنند.
 

برندها تبلیغات خود در فیس بوک را افزایش داده اند

فیس بوک به عنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا فرصت مناسبی نه تنها برای ارتباط افراد در نقاط مختلف دنیا فراهم می کند بلکه فرصت مناسبی برای تبلیغات برندها می باشد. اما نکته ای که به نظرم بسیار جالب است خلاقیت در زمینه درآمد زایی از این رسانه است. شاید سایت های زیادی باشند که تعداد کاربران زیادی داشته باشند اما در هنگام درآمد زایی استراتژی های مناسبی ندارند. فیس بوک بدون اینکه حتی کسی متوجه شود آیا نمایش این مطلب تبلیغ است یا خیر ، تبلیغ را انجام می دهد و در لابلای بقیه مطالب در News Feed مطلب مورد نظر را نمایش می دهد.
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

http://shara.ir

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد