درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6421صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 2 آبان 1392 - 19:28
انتشار هشتاد و نهمین شماره «ماهنامه روابط عمومی»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشتاد و نهمین شماره ماهنامه روابط عمومی با پرونده اختصاصی با موضوع «انتظارات تازه از روابط عمومی ها در دولت تدبیر و امید» منتشر شد.


در بخش اول «ماهنامه روابط عمومی»و پس از سرمقاله که به قلم جواد قاسمی رئیس انجمن روابط عمومی ایران با عنوان «نقش روابط عمومی در اطلاع مداری و دانایی» به رشته تحریر درآمده است؛ موضوع «انتظارات تازه از روابط عمومی ها و همچنین فرصت های پیش روی حوزه های ارتباطی» طی یک پرونده مورد واکاوی قرار گرفته است.
 

عناوین اصلی این پرونده شامل موارد زیر است:
- روابطعمومیودولت ها؛نهشیفتگی،نهمنفیبافی!- دکتر محمد باقر حشمت زاده
-میزگرد تخصصی با حضور دکتر مسعود کوثری، دکتر اسماعیل قدیمی و دکتر امیدعلی مسعودی- با موضوع "انتظارات تازه از روابط عمومی ها"
- خردورزی جانمایه ارتباطات اجتماعی است-مصاحبه با دکتر محمد صحفی
- مردم و نهاد دولت؛ ازاعتمادسوزیتااعتمادسازی- مصاحبه با دکتر مهدخت بروجردی
- پنهانکاری،نشانه ضعفارتباطاتاست- مصاحبه با دکتر محمدرضا رسولی
- وقتی سلیقه گرایی بر تخصص گرایی می چربد- مصاحبه با دکتر امیر مسعود امیر مظاهری
- پیش نیازهای حرفه ای گرایی در روابط عمومی- نوشته محمد خجسته نیا
- الزامات خانه تکانی در روابط عمومی ها- نوشته دکتر علی گرانمایه پور
- روابط عمومی ها، تعریف جایگاه؛ تبیین انتظارات-نوشته مهدی نکودست
- قانون طلایی روابط عمومی ها؛ مراقبت از رفتار مدیران- نوشته مریم روستایی


بخش دوم ماهنامه روابط عمومی به موضوعاتی از قبیل سواد رسانه ای، تبلیغات، شاخص های اخلاقی در روابط عمومی، رسانه ها و سبک زندگی، بی اعتمادی اجتماعی، سواد بصری و موضوع شایعه و چگونگی بروز آن پرداخته شده است.


این مطالب عبارتند از:
-نظامبانکی؛ اغواگری یا تبلیغات هدفمند- مصاحبه با علی جهانی
-نیاز خانواده ها به آموزش سواد رسانه ای- نوشته دکتر بهاره نصیری
-نقش رسانه ها در شکل گیری سبک زندگی- نوشته رامین شمسایی
-پژوهشی در کالبد شکافی شایعه- نوشته غلامرضا حاجی حسین نژاد
-بی اعتمادی اجتماعی و پیامدهای آن-نوشته سحر قدوسی
-سواد بصری را بهتر بشناسیم- نوشته فاطمه بدوی
-شاخص های اخلاقی در روابط عمومی-نوشته آمنه بختیاری
-ارتباطات ضعیف تر؛ بهره وری پایین تر- نوشته علیرضا حسنی خلیلی
-انتصابات جدید در حوزه روابط عمومی


بخش سوم ماهنامه روابط عمومی به موضوع آموزش و پژوهش اختصاص دارد. در این بخش به عناوین زیر پرداخته شده است:
- آشنایی با 6 تحقیق دانشگاهی درباره « تعاملات مدیریت و روابط عمومی» - نوشته اسعد فرهادی
- روابط عمومی و مدیریت بحران- نوشته محمد حقوردی
- معرفی کتاب «تبلیغات و اقناع» ترجمه دکتر حسین افخمی – معرف عادل میرشاهی
- معرفی کتاب «گذری بر مدیریت و روابط عمومی» نوشته حسن خسروی و ناصر رزاق منش
- تاملی در رابطه اینترنت و جنسیت- نوشته حسین کرمانی
علاقه مندان می توانند جهت دریافت شماره هشتاد و نهمین شماره ماهنامه روابط عمومی و یا اشتراک ماهنامه، با شماره تلفن 1 - 22926770 تماس حاصل نمایند.
 

http://shara.ir

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد