درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:40   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6385صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 آبان 1392 - 11:24
مدیران به روابط‌عمومی‌های خود بها دهند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیر سرای روزنامه‌‌نگاران خوزستان گفت: مدیران هر قدر به روابط‌عمومی‌های خود بها دهند اثرات مثبت آن ابتدا به مدیران و سازمان مربوطه و سپس به مردم و همکاران برمی‌گردد.
محمدرضا ایزدی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای سیاستگزاری دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان اظهار کرد: برگزاری سمینارهایی با سطح علمی بالا در خوزستان علاوه بر اینکه باعث ارتقای توان علمی فعالان عرصه روابط عمومی می‌شود باعث کاهش بسیاری از هزینه‌های اضافی و خروج سرمایه از استان، ناشی از شرکت در همایش‌های خارج استانی نیز می‌شود.
رئیس افتخاری دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان با اشاره به اعطای گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان در سمینار، تصریح کرد: گواهینامه حاضران در این سمینار از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان صادر می‌شود که این گواهینامه برای مدیریت نیروی انسانی و کارگزینی تمام سازمان‌ها، ادارات کل و شرکت‌های دولتی و خصوصی در سطح کشور معتبر است.
وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای سیاست‌گذاری سمینار عنوان کرد: شورای سیاستگذاری دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان متشکل از جمعی از علاقمندان با تجربه و متخصص در حوزه روابط عمومی است که تمام نیروی خود را برای برگزاری هرچه بهتر و علمی‌تر کردن این سمینار به کار گرفته‌اند و امیدواریم که بتوانیم خدمتی در راستای افزایش سطح علمی و دانش روابط عمومی همکاران در سازمان‌ها ارائه دهیم.
ایزدی با اشاره به تاثیر برگزاری چنین سمینارهایی در ارتقای سطح علمی فعالان روابط عمومی، بیان کرد: از آنجایی که روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها به عنوان ویترین و پیشانی سازمان‌ها قلمداد می‌شوند، مدیران هر قدر به روابط عمومی‌های خود بها دهند اثرات مثبت آن ابتدا به مدیران و سازمان مربوطه و سپس به مردم و همکاران بر می‌گردد.
مدیر سرای روزنامه‌‌نگاران خوزستان اضافه کرد: یک روابط عمومی زمانی می‌تواند موثر واقع شود و تاثیرگذار باشد که علم استفاده از ارتباطات پنجگانه خود را تقویت و به روز کند و این مهم با شرکت در چنین کلاس‌ها و سمینارهایی به دست می‌آید، در نتیجه شاهد حل بسیاری از مشکلات درون و برون سازمانی خواهیم بود.
 

http://shara.ir

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد