درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6381صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 1 آبان 1392 - 09:05
آیت الله شفیعی؛ برگزاری سیمینار علمی روابط عمومی ها در خوزستان بسیار مهم و مقدس است.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گزارش: حسین عبدالعزیزی - اعضای شورای سیاستگزاری دومین سیمینار روابط عمومی های خوزستان صبح امروز با حضرت آیت االله شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.
  

آیت الله شفیعی؛ برگزاری سیمینار علمی روابط عمومی ها در خوزستان بسیار مهم و مقدس است.

آیت الله شفیعی؛ برگزاری سیمینار علمی روابط عمومی ها در خوزستان بسیار مهم و مقدس است.

آیت الله شفیعی؛ برگزاری سیمینار علمی روابط عمومی ها در خوزستان بسیار مهم و مقدس است.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گزارشگر: حسین عبدالعزیزی - اعضای شورای سیاستگزاری دومین سیمینار روابط عمومی های خوزستان صبح امروز با حضرت آیت االله شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت االله سید علی شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برگزاری سیمینار علمی روابط عمومی ها در استان بسیار مهم و مقدس است، خاطرنشان کرد: برگزاری سیمینار علمی روابط عمومی ها در استان خوزستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با گذشت زمان اثرات مثبت آن در دستگاه های اجرایی استان و شهروندان آشکار خواهد شد.وی با تبریک به اعضای شورای سیاستگزاری برای برگزاری دومین سیمینار علمی در خوزستان، تصریح کرد: بنده به نوبه خودم از اقدام شما برای برگزاری چنین سیمیناری در خوزستان که برای آگاهی و ارتقای خدمت رسانی به شهروندان خوزستانی، قدردانی و از خداوند سبحان برای شما آرزوی توفیقات روز افزون را مسئلت دارم.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه روابط عمومی های استان از مهمترین ابزارهای رسیدن به ارزش های اسلامی در کشور است و به ویژه خوزستان است، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که روابط عمومی در تمام تشکیلات و سازمان ها وجود دارد و نقش مهم معرفی دستگاه خود به مردم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از مهمترین کانون های مورد توجه در سبک زندگی همین روابط عمومی ها هستند که می توانند پیام های اسلامی را منتقل کنند، تاکید کرد: روابط عمومی ها به عنوان حلقه واسط و اتصال دهنده نهادها و سازمان ها به جامعه عمل می کند و باید در ایجاد ارتباط بیشتر و پیشرفته تر نقش حیاتی خود را ایفا کند.

آیت الله شفیعی در ادامه خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها در جوامع اطلاعاتی آینده نقش مهمی در امر اطلاع رسانی بهینه، ارائه سرویس ها و خدمات به تک تک افراد جامعه دارند و این ویژگی های خاص روابط عمومی است که باعث تسهیل دسترسی شهروندان و مخاطبان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز، بهبود پاسخگویی و اطلاع رسانی به مخاطبان و ساده سازی فرایندهای ارتباطات و کاهش هزینه ها می شود. وی همچنین با بیان اینکه مسائل مربوط به هزینه ها مالی نباید مانع رسیدن به هدف اصلی شود: گفت: اگر نتیجه با هزینه های بالایی صورت می گیرد باید این کار را انجام داد.

آیت االه شفیعی همچنین در ادامه افزود: مسئله دیگر این است که باید بیاییم نتیجه کار را ارائه دهیم بدون هیچ تبلیغی که متاسفانه در برخی جاها شاهد هستیم که بعضی از مسوولان با صرف هزینه های بالا و گرفتن عکس های آنچنانی سعی در تبلیغ خود دارند نه ارائه عملکرد به شهروندان. نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان با اشاره به نقش خطیر مسوولان در خدمت رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: مسوولان اجرایی استان باید تنها برای خدا کار کنند و لحظه‌ای را در خدمت به مردم و نظام از دست ندهند و اگر هم کسی نبیند، خداوند می‌بیند و همه‌ی این فعالیت‌ها را پاداش مضاعف می‌دهد.

خسرو ممبینی، دبیر دومین سمینار استانی روابط عمومی های خوزستان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت و نحوه برگزاری اولین سیمینار روابط عمومی های در استان، گفت: دومین سمینار روابط عمومی های هم متفاوت و متنوع تر از سیمینار گذشته و آن هم با مشارکت جهاد دانشگاهی استان، هشتم آبان ماه در اهواز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این سمینار به منظور آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی عرصه روابط عمومی و به منظور ارتقاء سطح علمی و تخصصی مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار می شود، افزود: این سمینار با عنوان "روابط عمومی حرفه ای الکترونیک و ارتباطات موثر" است و مهمترین ویژگی این سمینار، آشنایی مدیران و کارشناسان این حوزه با آخرین تحولات علمی و کاربردی روابط عمومی الکترونیک و تاثیر ارتباطات موثر بر عملکرد دو سویه روابط عمومی ها است.

محمد رضا ایزدی رئیس افتخاری دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان هم در این دیدار با بیان اینکه برگزاری سمینارهایی با سطح علمی بالا در خوزستان علاوه بر اینکه باعث ارتقای توان علمی فعالان عرصه روابط عمومی می شود، گفت: این سیمینار باعث کاهش بسیاری از هزینه های اضافی و خروج سرمایه از استان، ناشی از شرکت در همایش های خارج استانی، می شود.

وی با اشاره به اعطای گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان در سمینار، افزود: گواهینامه حاضران در این سمینار از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان صادر می شود که این گواهینامه برای مدیریت نیروی انسانی و کارگزینی تمام سازمان ها، ادارات کل و شرکت های دولتی و خصوصی در سطح کشور معتبر است.

مدیر سرای روزنامه نگاران خوزستان با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای سیاست گذاری سمینار تصریح کرد: شورای سیاستگذاری دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان متشکل از جمعی از علاقمندان با تجربه و متخصص در حوزه روابط عمومی است که تمام نیروی خود را برای برگزاری هر چه بهتر و علمی تر این سمینار به کار گرفته اند و امیدواریم که بتوانیم خدمتی در جهت افزایش و ارتفاع سطح علمی و دانش روابط عمومی همکاران در سازمان ها ارائه دهیم.

ایزدی با اشاره به تاثیر برگزاری چنین سمینارهایی در ارتقا سطح علمی فعالان روابط عمومی، اظهار کرد: از آنجایی که روابط عمومی ها در سازمان ها به عنوان ویترین و پیشانی سازمان ها قلمداد می شوند، مدیران هر قدر به روابط عمومی های خود بهاء دهند اثرات مثبت آن ابتدا به مدیران و سازمان مربوطه و سپس به مردم و همکاران بر می گردد. یک روابط عمومی زمانی می تواند موثر واقع شود و تاثیرگذار باشد که علم استفاده از ارتباطات پنجگانه خود را تقویت و به روز کند و این مهم با شرکت در چنین کلاس ها و سمینارهایی به دست می آید، در نتیجه شاهد حل بسیاری از مشکلات درون و برون سازمانی خواهیم بود

 

http://shara.ir

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
صادقی
| 1392/8/2 - 14:30 |     0     0     |
سلام گزارش بسیار جذاب و خواندنی است لطفا بیشتر از چنین گزارش هایی منتشر شود با تشکر صادقی


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد