درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 20:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6380صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 1 آبان 1392 - 08:38
نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات
کتاب نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات در قطع وزیری است و دارای 240 صفحه می‌باشد. این کناب به نویسندگی حمید کارگر توسط انتشارات روزنه به چاپ رسیده است.
  
 

نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات در قطع وزیری است و دارای 240 صفحه می‌باشد. این کناب به نویسندگی حمید کارگر توسط انتشارات روزنه به چاپ رسیده است.
مقدمه کتاب با قلم دکتر علی اکبر فرهنگی، پیشکسوت و چهره ماندگار دانش رسانه وارتباطات آمده است. کتاب حاضر از اندیشه نقاد و قلم وقاد حمید کارگر از دست‌اندرکاران ارتباطات و رسانه ها جاری شده است، نکات ارزشمندی از رسانه‌ها و ارتباطات مطرح شده است. از آنجایی که نویسنده خود به گونه‌ای فعال با ارتباطات جمعی و سازمانی سروکار داشته، به زوایای پنهان رسانه‌ها پرداخته است و نکات دلچسبی را برای خواننده بازگو می‌کند.
کتاب فوق به هفت فصل تقسیم شده که هر فصل از عناوین متفاوتی بهره گرفته که از 20 عنوان تا 3 عنوان متغییر است.
فصل یکم به مقوله ارتباطات و زیرمجموعه‌های آن همچون منبع و محتوا و معنی پرداخته است. فصل دوم روزنامه‌نگاری را مورد توجه قرار داده که با آینه‌های مک لوهان شروع و به ارزش‌های خبری (شهرت) خاتمه می‌یابد که بسیار جذاب است. فصل سوم به فضای مجای و ساز‌و‌کارهای حاکم بر آن پرداخته و به مفهوم هرزه‌نگاری در اینترنت و خطرات آن توجه زیادی دارد. فصل چهارم به تبلیغات و بیشتر تبلیغات تجاری می‌پردازد. فصل پنجم به روابط‌‌عمومی توجه شده که می‌توانست این فصل بیشتر از سه عنوان داشته باشد و جای نوشته بیشتری در این زمینه خالی است. این فصل کوتاه‌ترین فصل است که باید در اصل بزرگ‌ترین فصل می‌بود. فصل ششم به رسانه پرداخته و ساز‌و‌کارهای آن مورد توجه می‌باشد که نکات قابل تاملی از این فصل بدست می‌آید. آخرین فصل، یادداشت‌های پراکنده نویسنده در ارتباطات و رسانه‌ها است.
 

 

http://shara.ir

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد