درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6338صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 مهر 1392 - 06:49
اعلام حمایت جمعی از فعالان روابط عمومی استان یزد از استانداری سیدحمید کلانتری
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - اعلام حمایت جمعی از فعالان روابط عمومی استان یزد از استانداری سیدحمید کلانتری
 

به نام خدا
جناب آقای رحمانی فضلی؛ وزیر محترم کشور
سلام علیکم؛
با احترام ضمن ابراز مسرت از استقرار دولت «تدبیر و امید» که به مدد عنایت الهی و حضور چشمگیر و هوشمندانه ی مردم در خلق حماسه‌ی سیاسی ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ و رای اعتماد به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی حاصل گردید، شروع به کار دولت «مردم‌داران» را به فال نیک می‌گیریم.
همانگونه که مستحضرید تحقق شعارها و برنامه های رییس جمهور محترم، مستلزم شکل‌گیری ساز و کارهای اجرایی و متناسب و بهره‌مندی این ساز و کارها از مدیران قوی و آزموده‌ی هماهنگ با آن برنامه‌هاست.
همانگونه که مستحضرید عرصه‌ی انتخاب «استاندار» در استان‌ها، به این دلیل که نماینده‌ی عالی دولت در استان‌ها محسوب می‌شود ، یکی از حساس‌ترین عرصه‌های تصمیم‌گیری است و انتخاب صحیح شایسته ترین‌ مدیران صاحب تجربه، تخصص و تعهد و به ویژه مردم‌دار و دارای پشتوانه‌ی اجتماعی و مردمی، می‌تواند موفقیت دولت تدبیر و امید را در ایفای مسئولیت های خطیر خویش به دنبال داشته باشد.
از سویی دارالعباده و دارالعلم استان یزد به لحاظ مشکلات متعدد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجود، و معضلات پیچیده‌ای از جمله کمبود آب، معضل اشتغال و بیکاری، بحران‌های بخش صنعت و سایر معضلات، افزون بر عزمی استوار، به مدیری نیاز دارد که مدبر و توانا، با تجربه و کارآزموده، پاسخگو، مردم‌دار و مردم مدار، ارتباط‌گری قوی، صالح و شایسته، خداترس و پاک دست، آشنا و آگاه به وضعیت استان باشد و بتواند به مدد این ویژگی‌ها، پاسخگوی شایسته‌ای به اعتماد و امید مردم باشد.
به همین منظور ما جمعی از پیشکسوتان، دانش آموختگان، فعالان و اصحاب روابط عمومی (هنر هشتم) استان یزد، ضمن اعتمادی که به تصمیم گیران داریم و احترامی که برای سایر گزینه‌های تصدی مسئولیت استانداری یزد قائل هستیم، ضمن اعلام حمایت از آقای مهندس سید حمید کلانتری، از مسئولان ذیربط تقاضا داریم با توجه به ضرورت و اهمیت اصل شایسته گزینی، برای این مسئولیت حساس، ایشان را که ضمن دارا بودن همه‌ی این ویژگی‌ها نسبت به همه‌ی گزینه‌های مطرح، برجستگی و شایستگی به مراتب بیشتری دارند برگزینند.
اللهم وفقنا لما تحب و ترضی
جمعی از پیشکسوتان، دانش آموختگان، فعالان و اصحاب روابط عمومی (هنر هشتم) استان یزد
۲۹ مهرماه ۱۳۹۲
اسامی در حال تکمیل است و برخی از اسامی به ترتیب الفبا بدین شرح است:
لیلا احمدی پور - علی محمد اعتمادی - محمد امامی - محمد جواد اولیا - پاک طینت - سید حسین پایدار اردکانی - امیر ترقی نژاد - محسن حسنی - الهام خدابنده - رقیه دوست فاطمیها - مهدی زمان زاده - محمد سپهر - زهرا شاه شوازی - محمدعلی شاهدی - محمدرضا شجاع - هنگامه شریعتمداری - مسعود طوفان - محسن عظیمی نیا - مهدی فرجی - فرزاد فیضی - سید علیرضا کربلایی اکرمی - جواد کمال آبادی - فهیمه مسعودی - عبدالمجید معنوی - عباس ملازینلی - محمد علی نبی پور - سید ضیاء هاشمی و ....

 

http://shara.ir

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد