درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6336صفحه نخست » گزارش تصویری روابط عمومیسه شنبه، 30 مهر 1392 - 05:03
گزارش تصویری کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - نخستین کنفرانس حرفه ای گرایی در 29 مهرماه با حضور جمع کثیری از متخصصان و صاحبنظران حوزه روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات با محوریت رسانه و تبلیغات برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین کنفرانس حرفه ای گرایی که 29 مهرماه برگزار شد، به دو محور رسانه و تبلیغات و نحوة برقراری ارتباط با فعالان این دو حوزه پرداخته شد.

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

در اولین کنفرانس که 29 مهرماه برگزار خواهد شد، به دو محور رسانه و تبلیغات و نحوة برقراری ارتباط با فعالان این دو حوزه پرداخته می‌شود، اما باید در نظر داشت که محورهای حرفه‌ای‌گرایی متعددند و به همین دلیل لازم است با برگزاری مداوم این کنفرانس به سایر محورها نظیر پژوهش، برنامه‌ریزی، مخاطب‌شناسی، برگزاری نمایشگاه و ... نیز توجه جدی شود و حرفه‌ای شدن در این حوزه‌ها را نیز بیاموزیم.  کاظمی‌دینان با اعلام اینکه برگزاری اولین کنفرانس با اخذ مشاوره از صاحبنظران پایه‌گذاری شد و در همین راستا دو نشست هم‌اندیشی نیز برگزار شده است افزود: اعتقاد شورای سیاست‌گذاری بر اینست که این کنفرانس را صرفاً براساس پیشنهادات اخذ شده برگزار کند و بر همین مبنا دبیرخانه کنفرانس آماده پذیرش نقطه‌نظرات تمام کارشناسان و فعالان این حوزه است تا در برگزاری کنفرانس‌های آتی مدنظر قرار گیرند.

در اولین کنفرانس که 29 مهرماه برگزار خواهد شد، به دو محور رسانه و تبلیغات و نحوة برقراری ارتباط با فعالان این دو حوزه پرداخته می‌شود، اما باید در نظر داشت که محورهای حرفه‌ای‌گرایی متعددند و به همین دلیل لازم است با برگزاری مداوم این کنفرانس به سایر محورها نظیر پژوهش، برنامه‌ریزی، مخاطب‌شناسی، برگزاری نمایشگاه و ... نیز توجه جدی شود و حرفه‌ای شدن در این حوزه‌ها را نیز بیاموزیم.  کاظمی‌دینان با اعلام اینکه برگزاری اولین کنفرانس با اخذ مشاوره از صاحبنظران پایه‌گذاری شد و در همین راستا دو نشست هم‌اندیشی نیز برگزار شده است افزود: اعتقاد شورای سیاست‌گذاری بر اینست که این کنفرانس را صرفاً براساس پیشنهادات اخذ شده برگزار کند و بر همین مبنا دبیرخانه کنفرانس آماده پذیرش نقطه‌نظرات تمام کارشناسان و فعالان این حوزه است تا در برگزاری کنفرانس‌های آتی مدنظر قرار گیرند.

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومیپ

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد