|
- اندازه متن: + -
| کد خبر: 6299 | صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومی | دوشنبه، 29 مهر 1392 - 09:18 |
|
|
روابط عمومی عبور از رفتارهای کلیشه ای و اتخاذ روشهای صحیح است |
|
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- |
|
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس شورای سیاستگذاری نخستین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی گفت: روابط عمومی محلی برای عبور از رفتارهای کلیشه ای و اتخاذ روش های صحیح و ارتباط منطقی با رسانه هاست.
به گزارش شارا به نقل از ایرنا، «غلامرضا کاظمی دینان» روز دوشنبه در نخستین همایش حرفه ای گرایی در روابط عمومی در تهران، افزود: روابط عمومی ها در بحث ارتباطات فردی باید بتوانند یک ارتباط صحیح و منطقی ایجاد کنند و رسانه ها را به عنوان دوست و برادر خود بدانند.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ مقاله تخصصی به این همایش ارسال شده، اظهار داشت: از آنجا که هدف از برگزاری این کنفرانس کاربردی کردن مقالات و مطالب قابل ارائه است، در انتخاب مقالات دقت بسیاری شده است.
وی خاطرنشان کرد: حرفه ای گرایی در روابط عمومی به ارائه چند مقاله کاربردی و در موضوعاتی محدود محقق نمی شود؛ دوره های آموزشی، انتشار کتاب هایی با موضوع روابط عمومی کاربردی و حرفه ای گرایی در روابط عمومی هم از دیگر فعالیت های درحال انجام این دبیرخانه است.
کاظمی دینان افزود: مقالات این کنفرانس در پایان برای استفاده فعالان این حوزه ها درقالب کتاب منتشر می شود که مستندی کاربردی از برگزاری این کنفرانس و نقشه راهی برای تداوم مسیر حرفه ای گرایی در روابط عمومی خواهد بود.
بنابراین گزارش، نخستین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی صبح روز دوشنبه با حضور اساتید و نخبگان حوزه روابط عمومی در هتل المپیک تهران آغاز شد که در آن مقالاتی با عنوان روابط عمومی حرفه ای و خبر، روابط عمومی حرفه ای و اخلاق تبلیغاتی، روابط عمومی حرفه ای و شناخت ابزار تبلیغات، روابط عمومی حرفه ای و اثربخشی تبلیغات، ارتباط با رسانه، فرآیند انتخاب یک آژانس تبلیغاتی و انتظارات مدیران سازمان های خدمات مالی از روابط عمومی حرفه ای ارائه می گردد.
|
|
|
اخبار مرتبط:
اضافه نمودن به:
|
|