درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 11:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6299صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 مهر 1392 - 09:18
روابط عمومی عبور از رفتارهای کلیشه ای و اتخاذ روشهای صحیح است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس شورای سیاستگذاری نخستین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی گفت: روابط عمومی محلی برای عبور از رفتارهای کلیشه ای و اتخاذ روش های صحیح و ارتباط منطقی با رسانه هاست.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، «غلامرضا کاظمی دینان» روز دوشنبه در نخستین همایش حرفه ای گرایی در روابط عمومی در تهران، افزود: روابط عمومی ها در بحث ارتباطات فردی باید بتوانند یک ارتباط صحیح و منطقی ایجاد کنند و رسانه ها را به عنوان دوست و برادر خود بدانند.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ مقاله تخصصی به این همایش ارسال شده، اظهار داشت: از آنجا که هدف از برگزاری این کنفرانس کاربردی کردن مقالات و مطالب قابل ارائه است، در انتخاب مقالات دقت بسیاری شده است.
وی خاطرنشان کرد: حرفه ای گرایی در روابط عمومی به ارائه چند مقاله کاربردی و در موضوعاتی محدود محقق نمی شود؛ دوره های آموزشی، انتشار کتاب هایی با موضوع روابط عمومی کاربردی و حرفه ای گرایی در روابط عمومی هم از دیگر فعالیت های درحال انجام این دبیرخانه است.
کاظمی دینان افزود: مقالات این کنفرانس در پایان برای استفاده فعالان این حوزه ها درقالب کتاب منتشر می شود که مستندی کاربردی از برگزاری این کنفرانس و نقشه راهی برای تداوم مسیر حرفه ای گرایی در روابط عمومی خواهد بود.
بنابراین گزارش، نخستین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی صبح روز دوشنبه با حضور اساتید و نخبگان حوزه روابط عمومی در هتل المپیک تهران آغاز شد که در آن مقالاتی با عنوان روابط عمومی حرفه ای و خبر، روابط عمومی حرفه ای و اخلاق تبلیغاتی، روابط عمومی حرفه ای و شناخت ابزار تبلیغات، روابط عمومی حرفه ای و اثربخشی تبلیغات، ارتباط با رسانه، فرآیند انتخاب یک آژانس تبلیغاتی و انتظارات مدیران سازمان های خدمات مالی از روابط عمومی حرفه ای ارائه می گردد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد