درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6291صفحه نخست » ادامه مطلب دودوشنبه، 29 مهر 1392 - 08:39
در حوزه روابط عمومی، رسانه ها جایگاه ویژه ای دارند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات گفت: روابط عمومی‌ها باید رفتار کلیشه‌یی را نسبت به مطبوعات کنار بگذارند و برای واکنش نشان دادن به رسانه‌ها، باید حرفه‌یی عمل کنند که این حرفه‌یی بودن روش‌های خاص خود را دارد.

 

به گزارش شارا، داوود زارعیان در نخستین کنفرانس «حرفه‌یی‌گرایی در روابط عمومی» با بیان این‌که در انجام فعالیت‌های مربوط به روابط عمومی، رسانه‌ها نقش مهم و استراتژیکی ایفا می‌کنند، اظهار کرد: در میان رسانه‌ها نیز طبعا رسانه‌های جمعی جایگاهی ویژه و قابل تأمل دارند. اگر رسانه‌های فردی و شخصی یا رسانه‌های سازمانی می‌توانند ارتباطی موثرتر و اختصاصی‌تر را فراهم آورند و به حریم خصوصی مخاطب رسوخ کنند، در مقابل، رسانه‌های جمعی این ویژگی را دارند که طیف وسیع‌تری از مخاطبان را در فاصله‌ی زمانی کمتر تحت پوشش قرار دهد. در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها، همواره روابط عمومی‌ موفق از این دریچه سنجیده می‌شود. بنابراین واحدهای روابط عمومی ضمن توجه به همه‌ی ساختارها باید برای این بخش، حساب ویژه‌ای باز کنند و براساس این برنامه‌ی مدون، پاسخگوی نیاز مخاطبان،‌ رسانه‌ها و مدیران باشند.

 

این استاد رشته‌ی ارتباطات با طرح این پرسش که چگونه می‌توان در عین بهره‌مندی از ویژگی سرعت عمل، ویژگی رسانه‌های خصوصی‌تر را نیز در فعالیت‌های رسانه‌یی جمعی داشت، توضیح داد: از طریق توجه به استراتژی‌های نوین ارتباط جمعی و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

 

او با اشاره به استراتژی‌ها و تاکتیک‌های عمومی فعالیت‌های رسانه‌یی در حرفه‌ی روابط عمومی، بیان کرد: استراتژی‌های ارتباط رسانه‌یی و روابط عمومی به دو دسته‌ی استراتژی‌های کنشی و واکنشی تقسیم می‌شود؛ منظور از استراتژی‌های کنشی، آن دسته از استراتژی‌های روابط عمومی است که توسط یک سازمان، پایه‌گذار در زمان مناسب اجرا می‌شود و استراتژی‌های واکنشی آن دسته از استراتژی‌هایی است که وقتی سازمان زیر بار انتقادها و اتهام‌های بیرونی می‌رود، خود به خود به حالت دفاعی و واکنشی فرو می‌رود‌.

 

زارعیان افزود: استراتژی‌های واکنشی به چند دسته‌ی استراتژی‌های اقدام پیشگیرانه‌، استراتژی‌های واکنش تهاجمی‌، استراتژی‌های واکنش دفاعی‌، استراتژی‌های پاسخ انحرافی‌، استراتژی‌های ارتباط کلامی‌، استراتژی‌های اصلاح رفتار و انفعال استراتژی تقسیم می‌شود.

 

http://shara.ir

منبع: ایسنا

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد