درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6289صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 29 مهر 1392 - 08:37
عمل بر اساس اصول استاندارد و حرفه‌یی روابط عمومی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد سلطانی‌فر گفت: روابط عمومی‌ها باید نگاه تعاملی و دوسویه را جایگزین رویکرد خطی خود با مخاطب کنند و با استفاده از نظرات مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی، مخاطب را فعال‌تر کنند.

 

به گزارش شارا، این استاد رشته‌ی ارتباطات در نخستین کنفرانس حرفه‌یی‌گرایی در روابط عمومی که صبح امروز در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد، با بیان این‌که با وجود شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون‌های هوشمند، محیط روابط عمومی‌ها باید تغییر کند‌، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها چاره‌ای به‌جز همگامی و تطبیق با شبکه‌های اجتماعی ندارند.

 

او ادامه داد: تبلیغات و تأثیرات پایا، همواره محصول رویکرد روابط عمومی پویا در راستای حفظ و گسترش اصول و ارزش‌های اخلاقی در جامعه است و مرزهای این اصول همواره ارتباطی مستقیم با تصمیم‌گیری و عمل روابط عمومی‌ها براساس اصول استاندارد و حرفه‌یی روابط عمومی داشته است.

 

این استاد رشته‌ی ارتباطات بیان کرد: در عصری که بویژه حرفه‌یی‌گرایی روابط عمومی با جلب هرچه بیشتر مشارکت مخاطبان و مشتریان فعال برای سازمان و روابط عمومی گره خورده و مخاطبان و مشتریان به‌صورت پویا در حلقه‌های اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی سازمان‌ها قرار گرفته‌اند، اصول اعتمادسازی و حفظ پایدار مخاطبان بیش از هر چیز در نوع و نحوه‌ی ارتباطات متعامل روابط عمومی‌ها با این مخاطبان و مشتریان نهفته است.

 

او افزود: این‌که روابط عمومی با توجه به مقتضیات عصر نوین که عصر مشارکت مخاطبان است، چگونه به‌صورت حرفه‌یی در راستای اصول اخلاقی پایدار در جامعه به طراحی تبلیغات‌، اجرا و جذب بازخورد از جامعه نسبت به این تبلیغات و در نهایت، ارزیابی میزان اثرگذاری آن در جامعه بپردازد و این‌که مرزها و اصول این تبلیغات با توجه به معیارهای اخلاقی جامعه چگونه تعیین شوند‌، مهم‌ترین دغدغه‌ی سازمان‌ها و روابط عمومی‌ها است که به‌صورت حرفه‌یی به‌دنبال تأثیرات پایا در جامعه‌اند و از تأثیرات زودگذر مبتنی بر کسب سود در زمان کوتاه فاصله می‌گیرند.

 

نخستین کنفرانس «حرفه‌یی‌گرایی در روابط عمومی‌ها» صبح امروز در هتل المپیک تهران کار خود را آغاز کرد. در این کنفرانس اساتید برجسته و فعالان حوزه‌ی ارتباطات و روابط عمومی،‌ رسانه و تبلیغات‌ با موضوع رسانه و تبلیغات به ارائه‌ی مقاله و سخنرانی خواهند پرداخت.

 

 

http://shara.ir

منبع: ایسنا

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد