درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 20:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6279صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 28 مهر 1392 - 21:54
تفاوت مشخصی بین لحن عاطفی ایمیل ها بین زنان و مردان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-- تفاوت مشخصی بین لحن عاطفی ایمیل ها بین زنان و مردان وجود دارد چرا که زنان بیشتر از کلمات حول محور شادی و غم استفاده می کنند و مردان استفاده از کلمات حول محور ترس و اعتماد را ترجیح می دهند.
دانش پژوهان ابزاری ابداع کرده اند که می تواند شخصیت فرد ارسال کننده ایمیل را بر اساس 8 احساس اصلی انسان تشخیص دهد.
"سیف محمد" و "تونی یانگ" پژوهشگران شورای تحقیقات ملی کانادا در امور فناوری اطلاعات از "آنالیز احساسات" برای نظارت بر عواطف بیش از 32 هزار ایمیل، نامه های احساسی و یادداشت های خودکشی استفاده کردند.

سازندگان این دستگاه با آنالیز و تحقیقات توانستند از طریق لحن ایمیل، درجه دمای عاطفی ایمیل ها را بر اساس شادی، ناراحتی، خشم، ترس، اعتماد، نفرت، تعجب و پیش بینی، تشخیص دهند.

این پژوهشگران دریافتند تفاوت مشخصی بین لحن عاطفی ایمیل ها بین زنان و مردان وجود دارد چرا که زنان بیشتر از کلمات حول محور شادی و غم استفاده می کنند و مردان استفاده از کلمات حول محور ترس و اعتماد را ترجیح می دهند.

با این حال، این ابزار استفاده از زبان عامیانه، طعنه و روابط مشترک بین دو نفر که تبادل ایمیل داشته اند را در نظر نمی گیرد.

این گزارش حاکی از آن است که سازندگان این ابزار اکنون در حال همکاری با گوگل اپلیکیشن هستند تا نرم افزاری را برای اپلیکیشین پیش بینی عاطفه و احساس عرضه کنند.

این گروه قصد دارد به زودی آزمایش این شیوه بر روی عموم را آغاز کند.
 

http://shara.ir

منبع: مهر

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد